این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس Police آگاهی تهران در توضیح این خبر گفت : ساعت ۲۲ جمعه 4 آبان ماه سال جاری ماجرای مرگ مشکوک مرد جوانی به کلانتری ۱۱۳ بازار Store اعلام شد .

با حضور ماموران کلانتری در محل و تایید خبر اولیه ، موضوع به اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و کارآگاهان این اداره در محل حاضر شدند.

در بررسی صحنه کشف جسد از سوی کارآگاهان اداره 10 و همچنین تیم بررسی صحنه تشخیص هویت مشخص شد که متوفی به شیوه خفگی به قتل رسیده است که پرونده ای در این خصوص تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات در این پرونده آغاز شد.

برادر مقتول در اظهارات به کارآگاهان گفت : خانه برادرم در حقیقت خانه ی پدری مان است و برادرم به تنهایی در اینجا زندگی می کرد . امروز خواهرم از شهرستان با من تماس گرفت و عنوان کرد که حمید ( مقتول ) جواب تماس های او را نمی دهد و به همین خاطر از من خواست تا به خانه پدری مان بروم و علت را جویا شوم اما پس از ورود به داخل خانه با جسد برادرم روبرو شدم که بلافاصله با پلیس تماس گرفتم .

با آغاز تحقیقات در این پرونده کارآگاهان اداره دهم با انجام اقدامات ویژه پلیسی اطلاع پیدا کردند که یکی از دوستان مقتول آخرین‌بار در خانه مقتول دیده شده و پس از آن دیگر هیچ کس از او اطلاعی ندارد .

اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری علیرضا ۵۸ ساله در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام وی در ساعت ۱۵ روز شنبه 19 آبان ماه سال جاری در محدوده میدان قیام- داخل پارک کوثر به صورت بلامکان دستگیر و در بازرسی اولیه از وی گوشی تلفن همراه مقتول نیز کشف شد .

علیرضا پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابتدا منکر ارتکاب جنایت Crime شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و صراحتا به ارتکاب جنایت و همچنین سرقت Stealing گوشی تلفن همراه مقتول اعتراف کرد .

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : روز پنج شنبه 3 آبان ماه مقتول با من تماس گرفت و از من خواست تا به خانه اش بروم . زمانیکه به خانه مقتول رسیدم او بلافاصله از من مبلغ ۵۰ هزار تومان گرفت و با آن مواد تهیه کرد . هر دو تا نیمه شب به مصرف مواد خود ادامه دادیم تا اینکه مقتول با من درگیر شد و من در یک لحظه گلویش را گرفته و او را خفه کردم .

متهم در خصوص علت آغاز درگیری منجر به جنایت مدعی است: زمانیکه دیدم مقتول در مصرف مواد زیاده روی می کند از او خواستم تا دیگر مواد مصرف نکند و همین موضوع علت آغاز درگیری مان شد .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 434920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟