این مرد روباه صفت را می شناسید؟ / او به بد حجاب ها در تهران گیر می داد + عکس
حجم ویدیو: 72.02M | مدت زمان ویدیو: 00:10:23

فیلم پربازدید از یک مجرم که خودش را سردار پلیس معرفی می کرد

سرهنگ احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران در توضیح این خبر گفت : با اشاره به شکایت یکی از شهروندان از فردی که خودش را به عنوان مأمور پلیس Police معرفی کرده بود، پرونده ای با موضوع سرقت Stealing تحت پوشش مأمور تشکیل و جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " .

مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "ساعت 1:30 بامداد 12 مهرماه سال جاری با خودرو در خیابان فردوسی به سمت داروخانه در حال تردد بودم که فردی با یک دستگاه موتور سیکلت بنده را متوقف و اعلام داشت خودروی شما مشکوک است و باید تفتیش شود و پس از گشتن خودرو و دیدن مدارکم گفت: روشن کن تا به سمت اداره حرکت کنیم من که حیران و در شوک بودم از او توضیح خواستم که عنوان داشت هرچه در کارت عابر بانک خودت داری به حساب من واریز کن و خودت رو خلاص کن.

من هم که به علت تهیه داروهای مادرم عجله داشتم با اکراه به اتفاق این فرد به عابر بانک مراجعه و مبلغ 550 هزار تومان به حساب وی کارت به کارت کردم که متهم پس از واریز پول به حسابش به سرعت از محل متواری شد " .

معاون مبارزه با سرقت خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه انجام تحقیقات میدانی و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته خیابان فردوسی تصاویر به دست آمده از متهم توسط شاکی شناسایی شد ، گفت: کارآگاهان اداره پنجم با بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته موفق به شناسایی این مجرم سابقه دار و حرفه ای شدند که بررسی سوابق وی نشان می دهد که وی بیش از 20 بار به اتهام جعل عناوین و سرقت دستگیر و روانه زندان Prison شده است.

با شناسایی تصویر مصطفی از سوی مالباخته ، کاراگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی اقدام با شناسایی مخفیگاه وی 17 مهرماه سال جاری در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی افزود: متهم در اعترافات خود در رابطه با نحوه انتخاب سوژه های خود اذعان داشت خودروهایی که اقدام به پخش موسیقی با صدای بلند می کردند یا خودروهایی که همراهان آنها حجاب مناسبی نداشتند را انتخاب و به عنوان مامور ضابط قضایی از آنها اخاذی می کردم.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهم، گفت : با توجه به سوابق متهم در ارتکاب سرقت های مشابه ، اعتراف صریح وی به دهها فقره سرقت تحت پوشش مأمور بصورت پیاده و با استفاده از موتور سیکلت مشکی رنگ در مناطق مختلف شهر تهران به خصوص مرکز این شهر و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان متهم ، هماهنگی لازم با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران جهت انتشار بدون پوشش تصاویر این متهم انجام شده است.

از کلیه شاکیان و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند " .خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 432776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟