اعضای رسوا شده  شورای شهر پرند در زندان چه می کنند؟!

حجت الاسلام حسن نوروزی از دوبانده شدن قطار شهری رباط کریم و بهارستان به تهران خبر داد و افزود: قطار شهری یا همان ریل باس روزانه از ۴ سرویس به ۲۸ سرویس در شهرستان رباط کریم و بهارستان افزایش یافته است.

وی گفت: با افزایش سرویس دهی قطار شهری دیگر مردم رباط کریم کم تر به سمت استفاده از تاکسی ها می روند.

نماینده شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به سرعت عملیات ایجاد خط دوم ریل باس در شهرستان رباط کریم و بهارستان در حال اجرا است و با تکمیل آن قطعا سطح خدمات دهی ریل باس افزایش خواهد یافت.

نوروزی گفت: اعضا بازداشتی شورای شهر پرند هر روز از زندان Prison به من زنگ می زنند و می گویند ما دیگر تنبیه شده ایم و به حرف شما گوش می دهیم.

وی افزود: من از اعضای شورای جدید تقاضا دارم یک شهردار خوب که یا در این شهر ساکن باشد یا ساکن شود، انتخاب کنند چراکه مردم انتظار خدمت دارند.

این نماینده مجلس گفت: اعضای علی البدل شورای پرند آگاه باشند اگر فردا اعضای اصلی شورای پرند از زندان آزاد شوند تا زمانی که شورای حل اختلاف استان تهران آنها را عزل نکند هنوز عضو شورا هستند.

وی اضافه کرد: اگر فردا اعضای اصلی شورای پرند بیایند اعضای علی البدل شورا که جایگزین آنها شده اند باید بروند چون آنهایی که در زندان هستند هنوز عزل نشده اند.

نوروزی گفت: در صورتی اعضای علی البدل می توانند به کار خود ادامه دهند که دادگاه اعضای اصلی شورا را محکوم و شورای حل اختلاف استان و وزارت کشور بر اساس آن محکومیت، آن ها را عزل کند.

منبع: مهر

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 430202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟