سرهنگ علی راقی دراین باره اظهار کرد: ماموران یگان انتظامی مترو با گشت زنی در ایستگاه های مترو برای تامین امنیت مسافران اقدام می کنند. در همین زمینه نیز چندی پیش ماموران در ایستگاه تئاتر شهر در حال گشت زنی بودند که متوجه رفتار مشکوک دو تن از مسافران شدند که در بین مسافران دیگر در حال پرسه زنی بودند.

وی با بیان این که ماموران پلیس Police مترو رفتار این افراد را زیر نظر قرار دادند، افزود: مدتی بعد در حالی که پرسه زنی این افراد در مترو ادامه داشت، ماموران پس از نزدیک شدن به این دو نفر، آنان را برای تحقیقات بیشتر به ایستگاه پلیس منتقل کردند.

راقی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان و بازرسی بدنی از آنان، گفت: در بازرسی بدنی انجام شده سه دستگاه گوشی همراه هوشمند از دو متهم کشف شد و خود این افراد نیز اقرار کردند که آن ها را روز گذشته از مسافری در ایستگاه دروازه دولت به سرقت Stealing برده اند.

فرمانده یگان انتظامی مترو با بیان این که متهمان در بازجویی اولیه به همکاری با یکدیگر در سرقت از مسافران مترو اقرار کردند، افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل کلانتری شدند تا از آن جا روانه دادسرا شوند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟