به گزارش رکنا، سرهنگ کاووس محمدی گفت: ساعت 11 و 12 دقیقه تاریخ 25 مهرماه، طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتل Murder در محله "سر میدان" شهرستان فیروزآباد، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه Incident اعزام شدند.

وی افزود: رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران شهرستان فیروزآباد قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت خبر به محل حادثه، اعزام و با ورود به منزل با اجساد غرق در خون یک مرد، یک زن و یک دختر 9 ساله مواجه شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بلافاصله پس از هماهنگی قضایی اجساد به پزشک Doctor قانونی انتقال داده شدند، خاطر نشان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس Police مشخص گردید که پدر خانواده به علت اعتیاد و فقر مالی با شلیک اسلحه سوزنی پس از به قتل رساندن همسر و دختر 9 ساله اش، به زندگی خود نیز پایان داده است.

محمدی با اشاره به اینکه در کنار اجساد یک قبضه اسلحه نیز کشف شد، گفت: بسیاری از خانواده هایی که قتل در آنها رخ داده گرفتار اختلافات خانوادگی، مسائل و معضلات اجتماعی مانند اعتیاد و غیره بوده‌اند.

معاون انتظامی استان فارس گفت: می طلبد برای پیشگیری از این امور با مراجعه به مراکز مشاوره و کارشناسان مذهبی، مشکلات خود را حل و فصل تا شاهد این حوادث Accidents تلخ نباشیمخواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟