دستگیری 3 سوداگر مرگ با تیراندازی پلیس در بزرگراه قم

کشف 209 کیلو گرم حشیش در اتوبان تهران –قم سرهنگ "محمد بخشنده" رییس مبارزه با مواد مخدر Drugs تهران گفت: ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس در پایش های اطلاعاتی به دست آوردند که فردی با همکاری 2 همدستش در خرید و توزیع مواد روانگردان فعالیت عمده ای دارند و قصد دارند که  مواد روانگردان از شهر های جنوبی کشور خریداری و با یک خودرو به شهر تهران منتقل و اکنون در حال حرکت به سمت تهران هستند.

وی گفت: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، چند تیم از ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محورهای مواصلاتی منتهی به شهر تهران اعزام و پس از چندین ساعت زیر نظر گرفتن تردد خودروها در نهایت موفق شدند خودروی موصوف را در اتوبان قم – تهران مشاهده و تحت مراقبت قرار دهند.

بخشنده با بیان اینکه راننده خودرو به فرمان ایست پلیس Police توجهی نمی کرد و با سرعت بسیار بالایی در اتوبان در حال حرکت بود گفت: ماموران برای پیشگیری از وقوع هر نوع حادثه Incident ای چند تیر به لاستیک خودرو شلیک می کنند و خودرو متوقف می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: در مرحله بعدی ماموریت، ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر و تحت بازجویی اولیه قرار دهند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 425711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟