به گزارش گروه حوادث رکنا، اوایل سال 96، زن 35 ساله به نام نازنین با مراجعه به اداره پلیس Police از مرد جوانی به نام آرش به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد و گفت: «آرش تلفنی مزاحم میشد اما من جواب او را نمیدادم تا اینکه شب قبل وقتی شوهرم محل کارش بود و میدانست در خانه تنها هستم با زور وارد خانه شد. او قصد آزار داشت که همان لحظه شوهرم وارد خانه شد. موضوع را به شوهرم گفتم و حالا از او شکایت دارم.»

با اظهارات زن جوان آرش شناسایی و دستگیر شد. او در بازجوییها گفت: «نازنین دروغ میگوید و تا به حال برای او مزاحمتی نداشتم. شاکی با زن جوانی به نام مهراوه دوست بود و من با مهراوه رابطه داشتم. مدتی قبل آن دو نفر با هم درگیر شدند به همین دلیل مهراوه از روی کینه و تلافی خواست به خانه نازنین بروم. قبول کردم و با شاکی قرار گذاشتم. روز حادثه Incident در حالیکه قرص ترامادول خورده بودم به خانه شاکی رفتم. او خودش در را باز کرد و زمانیکه وارد خانه شدم لحظاتی بعد شوهر او آمد و نازنین با دیدن شوهرش شروع به داد و فریاد کرد. شاکی برای اغفال شوهرش مدعی شد به زور وارد خانه اش شده ام و قصد آزار او را داشتم.»

با اقرارهای مرد جوان، هر دو زن و مرد جوان بنا به شواهد و قرائن موجود روانه زندان Prison شدند و پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در اولین جلسه رسیدگی به پرونده، نازنین در جایگاه قرار گرفت و با انکار جرمش مدعی شد مرد جوان به زور وارد خانه اش شده بود و قصد تعرض داشت. در ادامه مرد جوان نیز در جایگاه ایستاد و گفت زن جوان دروغ میگوید و او با میل خودش مرا به خانهاش دعوت کرد.

در پایان بعد از آخرین دفاع متهمان هئیت قضایی حکم لازم را صادر و در حالیکه رأی صادره به دیوان فرستاده شده بود، شوهر مهراوه با مراجعه به دادگاه گفت: «بعد از این حادثه و اقرار هر دو متهم از همسرم – مهراوه - به اتهام رابطه با آرش شکایت دارم و از هئیت قضایی درخواست رسیدگی دارم.»

با این درخواست مهراوه با حکم قضایی بازداشت شد اما در بازجویی ها هر نوع رابطه با مرد جوان را انکار کرد. در ادامه آرش بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و پرونده بعد از اقرارهای متهم در همان شعبه در نوبت رسیدگی قرار گرفت. به این ترتیب مرد جوان برای دومین بار پای میز محاکمه قرار خواهد گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

ترامپ: من به پادشاه عربستان تعظیم نکردم / اگر ما نبودیم ایران دو هفته ای عربستان را شکست می داد

پزشک منحرف بیماران و پرستاران را مجبور به کارهای ناشایست می کرد+عکس

ازدواج رونالدو با دختر 23 ساله یک قاچاقچی کوکائین + عکس

با اتوبوس شیک و اختصاصی پرسپولیس مسافرکشی می کنند!

فیلم آشنایی زن امریکایی با 4 دندانپزشک ایرانی نقشه شوم او را لو داد + عکس

تجاوز وحشیانه داماد کینه جو به خواهر زن 13 ساله در اتاق خواب + عکس

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

خیلی خوشحال بودم که حامله شدم ولی رامین با نامردی مرا تنها گذاشت

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

واکنش تلخ رضا شفیعی‌جم به شایعه ازدواجش با ماهایا پطروسیان + فیلم

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

تجاوز به 2 دختر زندانی در توالت زندان / وقتی این دختر حامله شد ... + عکس

 

کدخبر: 422295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟