اعدام به خاطر قتل پسر نخبه تهرانی / وقتی وارد خانه شدم او و دخترم تنها بودند !

رسیدگی به این پرونده از تیر پارسال به‌دنبال وقوع یک جنایت Crime در جنوب پایتخت و قتل Murder یک پسر نخبه شروع شد. مرد میانسال که متوجه ارتباط این پسر با دخترش شده بود او را در درگیری با چاقو به قتل رساند.محمود 43 ساله به اتهام قتل عمد بازداشت شد وی درشعبه هشتم به ریاست قاضی Judge توکلی تحت محاکمه قرار گرفت.
در ابتدای جلسه والدین مقتول در جایگاه حاضر و خواستار قصاص متهم شدند.پدر مقتول در اظهاراتش به قضات گفت: فرزندم دانشجوی نخبه در رشته‌ آی‌تی بود که بی‌رحمانه توسط این مرد کشته شده است.
متهم نیز در شرح ماجرا به دادرسان دادگاه گفت: روز حادثه Incident حدود ساعت یک و نیم بود که من از محل کارم مرخصی گرفتم و به خانه رفتم. نزدیک خانه دیدم مرد جوانی مقابل در خانه ما است و بعد هم داخل رفت. از آنجایی که همسرم خیاط است فکر کردم شاید مشتری باشد و آمده تا لباس همسر یا مادرش را تحویل بگیرد.اما وقتی زمان زیادی گذشت به خانه رفتم تا ببینم ماجرا چه بوده است اما دخترم گفت در خانه تنها است. در حال صحبت با او بودم که یک لحظه احساس کردم سایه‌ای پشت سرم است. ناگهان همان پسر جوان از دستشویی داخل حیاط خارج شد و فرار Escape کرد دنبالش رفتم اما به او نرسیدم.

بعد فهمیدم او دوست دخترم است و همسرم نیز از این ماجرا خبر دارد. از همسرم خواستم به آن پسر بگوید به خانه بیاید تا با او حرف بزنم، اما وقتی آمد درگیر شدیم. پسرجوان دوباره فرار کرد. من هم از پشت چاقویی را که در غلاف بود و همیشه روی تختی که در حیاط داشتیم می‌گذاشتم به سمتش پرتاب کردم.

این چاقو از پشت به پسرجوان برخورد کرد البته قصد قتل نداشتم. اگر می‌خواستم او را بکشم چاقو را از غلاف خارج می‌کردم و می‌زدم. بعد از ضربه هم سعی کردم به او کمک کنم و می‌خواستم او را به بیمارستان برسانم اما جان باخت. ضمن اینکه من خودم را به پلیس Police معرفی کردم اگر قتل عمد مرتکب شده‌ بودم این کار را نمی‌کردم.
دیروز شاهد پرونده در دادگاه حاضر شد، این مرد گفت: من در درگیری حضور داشتم و دیدم که محمود چاقو را به سمت پسر جوان پرت کرد او زخمی شد و به دیوار تکیه داد. این درحالی بود که پزشکی قانونی ضربه را نوعاً کشنده اعلام کرده‌ بود. بدین ترتیب قضات پس از شور این مرد را مستحق قصاص دانستند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دانشمند هسته ای با آبروی 150 دختر تهرانی و شهرستانی بازی کرد + گفتگو و عکس

دلار 10 هزار تومان شد

هشدار نماینده آبادان :عراقی ها در 2 روز 70 میلیون تومان خرید می کنند

سقوط قیمت دلار 30 نفر را به سکته انداخت !

این 3 محکوم به اعدام را بهتر بشناسید +تصاویر

مرگ تلخ کارمند جوان برج مراقبت به خاطر نجات یک هواپیمای مسافربری + عکس

اصرار عجیب متین برای ازدواج با زنی که همسن مادرش است!

لحظه وحشتناک زنده زنده سوختن 2 دختر مقابل چشم مادرشان + فیلم 16+

نقشه مرموز مرد خسیس برای نپرداختن مهریه عروس خوش قلب + عکس

اعتراف باند حسین دماغ / آن ها به هر خیابان تهران می رفتند آسایش را می گرفتند + عکس

ضرب و شتم وحشیانه آزاده توسط شوهرش بخاطر حامله شدنش!

دستگیری دختران و پسران در استخر پارتی / نیوشا کیست؟

دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم

6 سال زندان برای محسن افشانی در پرونده حلما + عکس و حکم

 

کدخبر: 421215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟