سرقت میلیونی پسر جوان از خانه دایی +عکس

سرهنگ جمشید باقری فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: 5 مهر امسال پس از وقوع یک فقره سرقت Stealing منزل در یکی از محله های شهر همدان و تماس مالباخته با مرکز فوریت های پلیسی، تیمی از ماموران کلانتری 15 رسالت به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ماموران در تحقیقات مقدماتی دریافتند که هنگام غیبت صاحب خانه، منزل مورد دستبرد قرار گرفته و یک تخته تابلو فرش نفیس و 150 گرم طلاجات به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: تحقیقات برای شناسایی سارق توسط یگان تجسس کلانتری 15 آغاز شد و ماموران در بررسی های تخصصی متوجه شدند سارق یا سارقان بدون آسیب زدن به در خانه و یا تجهیزات مخصوص، موفق به بازکردن درب ورودی ساختمان شدند.

سرهنگ باقری افزود: تحقیق پلیس Police گویای این بود که سارق یا سارقان از محل مخفی طلاجات مطلع بوده بنابراین مسیر پرونده به سمت شناسایی سارق از بین آشنایان و اقوام نزدیک هدایت شد.

وی افزود: پس از بازجویی از مالباخته و بکارگیری شگردهای پلیسی، ظن ماموران به خواهرزاده مالباخته که جوانی 23 ساله بود برانگیخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: ماموران در اقدامی هماهنگ با مراجع قضایی، متهم را بازداشت و در بازرسی از خودروی سواری پراید وی، آثاری از رنگ قاب تابلو فرش مشاهده شد و این موضوع، ظن ماموران را به یقین تبدیل کرد که سرقت ها توسط وی صورت گرفته است.

سرهنگ باقری گفت: پس از بازرسی از خانه متهم، تابلو فرش مسروقه در منزل وی کشف شد و سارق جوان به سرقت از خانه دایی خود و فروش طلاجات اعتراف کرد.

وی از شهروندان خواست تا علاوه بر نگهداری نکردن طلا، جواهر و پول نقد به میزان زیاد در منزل، از تجهیزات ایمنی ضد سرقت برای پیشگیری از وقوع جرم Crime استفاده کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ تلخ دختر ۵ ساله اصفهانی زیر کتک های وحشتناک + عکس

خنده دار ترین متهمان دستگیر شده +تصاویر

ترور نافرجام سردار قاسم سلیمانی در عراق / روزنامه "بغداد پست" اعلام کرد + عکس

تجاوز رونالدو به دختر جوان درهتل/ اولین عکس از قرار شیطانی فوتبالیست با دختر شاکی + عکس

شجاعت یک زن جان سرنشینان اتوبوس اصفهان را نجات داد

جزئیات تکان دهنده از حادثه تروریستی اهواز / تک تیرانداز از دستور فرمانده اش سرپیچی کرد +فیلم

صحنه وحشتناک درگیری مرد مسلح با پرنده فروش های اهواز زیر پل کارون + فیلم

چهره واقعی شیما قابل تحمل نبود!

پیام قاتل ملکه زیبایی عراق او را لو داد + عکس و جزئیات

عزرائیل حریف رقیه خاتون نشد!

جاسوسانی که عکس قالیشویی «تورقوزآباد» را به اسرائیل فروختند! + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی در اتاق مدیر / منیژه داخل شرکت به حجله رفت !

کدخبر: 420407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟