هنرمند جنجالی تهرانی از 24 ساعت دستگیری و آزادی اش گفت + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 5.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

سعید اسدی، مدیر تئاتر شهر، پس از آزادی Freedom از زندان، متنی را جهت قدردانی از دوستان و همکارانش منتشر کرد و در آن از برخورد شایسته ماموران قانون Law سپاس‌گزاری کرد.

متن این نامه به این شرح است:

«دوستان عزیز، هنرمندان گرانقدر، اهالی فرهیخته فرهنگی و همکاران مهربانم

درود فراوان

سپاسگزار محبت و بزرگواری تمامی عزیزانی هستم، که در این رخداد اخیر، لطف و مهربانی خود را از من دریغ نکردند. کوشش برای فرهنگ و خردورزی حکم می کند که در این شرایط، دور از احساسات و حواشی ناخواسته، اجازه بدهیم کار بر روال معمول و قانونی خود پیش برود.

در این وطن عزیز، همدلی برای بهبود امور ضروری است و اگر گاهی، کنش‌هایی از سوی ما، هر چند از سر دلسوزی و همدلی، در مسیر ایجاد تشتت و مخاطره برای عزت و شکوه این ملت شریف رخ دهد، بی‌شک نتایجش دردناک و نامطلوب خواهد بود.

باید سپاسگزار مقام‌های محترم قضایی باشم که با عنایت ویژه برای حل این فقره ، موجبات خروج ما را ،خارج از وقت معمول اداری فراهم فرمودند.

تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران و مسئولان محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از مقام عالی وزارت، معاونان و مشاوران و مدیران محترم وزارتخانه، تا همکاران شریف و صدیقم در اداره‌کل هنرهای نمایشی و مجموعه تئاترشهر برای حل و فصل قانونی این رویداد باعث شد تا با عنایت و همراهی مقامات محترم قضایی از این مرحله با درایت و آرامش عبور کنیم و در سایه لطف پروردگار، با رویکردی قانونمدار و عقلانی باقی راه را تا ختم به خیر شدن این اتفاق پیش ببریم.

سعید اسدی

بر خود واجب می‌دانم که بگویم، رفتار شایسته‌ ماموران محترم قانون در ساعات حضور من برای حفظ کرامت انسانی نیز شایسته سپاسگزاری ویژه است.

قدردان تلاش مدیرعامل و هیات مدیره محترم خانه تئاتر هستم که عالمانه و با درایت تلاش فرمودند. از اهالی محترم رسانه‌های داخلی که با منش حرفه‌ای توانستند امکان خبر رسانی دور از هیاهو و حواشی را فراهم کنند، تشکر می‌کنم.

از خانواده و بستگان عزیزم برای حمایت و پشتیبانی‌شان بسیار سپاسگزارم. به این وسیله، با فروتنی، از همه بزرگواران در فضاهای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای خواهشمندِ طمانینه و آرامش خردورزانه هستم و امیدوارم در ادامه‌ این مسیر با شکیبایی و مهربانی کافی، فرصت مطلوب برای طی کردن رویه‌ شایسته و قانونی را فراهم کنیم.

عزت همگی مستدام

سایه مهر شما کم نشود.»

بنا به این گزارش، یک‌شنبه 18 شهریور، در پی حکم قضایی مبنی‌ بر توقیف نمایش «رویای شب تابستان» به کارگردانی مریم کاظمی، کارگردان این نمایش و سعید اسدی، مدیر تئاتر شهر، به طور موفت بازداشت شدند. این دو هنرمند، پس از 24 ساعت بازداشت، شب گذشته با سپردن وثیقه آزاد شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری عروس و داماد خوش لباس در آبادان + عکس

اسامی کامل 9 مرد شیطان صفت اعدامی در فارس / آن ها در مقابل مردها  به 3 زن در باغ تجاوز کردند

حمله مادر به 2 پسر جوان که با دختر 12 ساله ارومیه ای بی حیایی کردند! + فیلم

میهمان منحرف به بچه دوست تهرانی اش هم رحم نکرد + عکس

تجاوز گروهی ساسان و 3 دوستش با فرانک در بی بی شهربانو + عکس

زهرا برای تسلیم نشدن، رحیم را گاز گرفت!

این مرد بدبو را می شناسد؟! / او مخوف است! + عکس

این مرد را دیده اید؟! / تماس بگیرید ! +عکس

شوهرم با دختر 16 ساله در آغوش هم بودند که من وارد خانه شدم !+ عکس

نبش قبر یک زن بدون اطلاع خانواده اش! + عکس

تجاوز به دختر 15 ساله پشت ماشین تشریفات + عکس

زن جوان با فریب شوهرش شب ها در خانه مجردی پسر همسایه همخوابی می کرد

نازنین شوهر داشت و نجیب بود اما آبرویش شیطانی رفت!

 

کدخبر: 415820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟