حجم ویدیو: 16.04M | مدت زمان ویدیو: 00:02:00

فیلم پربازدید از حمله وحشیانه مرد به زن باردارش

به گزارش گروه حوادث رکنا، تهمینه، زن ۲۶ساله با حضور در دادگاه خانواده از تاثیر فیلم های هندی در زندگی خود گفت: در دوران دبیرستان به پیشنهاد یکی از دوستانم چند فیلم هندی غیرمجاز دیدم، این فیلم ها آنقدر در من اثر گذاشت که خود را مانند شخصیت این فیلم ها می پنداشتم.

وی ادامه داد: تا پاسی از شب چشم به کامپیوتر می دوختم. در یکی از این روزها پسر سبزه ای به نام حسین که شبیه «هندی ها» بود و در همسایگی ما سکونت داشت توجهم را به خود جلب کرد. او اهل یکی از شهرهای جنوب کشور بود که به شمال مهاجرت کرده بودند.

تهمینه بیان کرد: من تحت تاثیر فیلم های هندی تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم. به همین خاطر به او ابراز علاقه کردم و او نیز استقبال کرد، پس از مدتی علی رغم مخالفت های خانواده ام با هم ازدواج کردیم.

این زن گفت: هنوز چند ماه از ازدواج مان نگذشته بود که اختلافات ما شروع شد. او مرا که باردار بودم به شدت کتک می زد به همین خاطر از شمال به شهر دیگری آمدم تا مرا پیدا نکند ولی پس از به دنیا آمدن دخترم که مبتلا به دیابت Diabetes شده بود به سراغم آمد و من هم گذشته را نادیده گرفتم. با این وجود همواره به رفت و آمدها و ارتباطاتش مشکوک بودم.

وی ادامه داد: تا این که یک شب وقتی گفت به خانه نمی آید او را تعقیب کردم. ساعت ۱۰ شب بود که صورتم را پوشاندم و به دنبال او وارد پیتزافروشی شدم. همسرم در طبقه بالا کنار یک زن نشسته و دست او را گرفته بود، با دیدن این صحنه طاقت نیاوردم و به تقلید از فیلم ها سیلی محکمی به صورت همسرم نواختم که او فرار Escape کرد اما من با آن زن درگیر شدم و پلیس Police همسرم را هم دستگیر کرد.

بنابراین گزارش قاضی دستور احضار حسین را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر زیر دوش بود که مرد شیطان صفت داخل شد !

مژگان از ترس تسلیم راننده آژانس اینترنتی در تهران شد!

فوری / حمله گروهک کومله ها به سفارت ایران در پاریس + عکس

دختر وزیر سابق در زندان است!

جنجال جدید آقا زاده بی ادب/ جشن تولد شنیع ساشا در ماه محرم! + فیلم

داستان عجیب دختر 18 ساله در دخمه شیاطین

تجاوز شنیع به دختر 8 ساله در خیابان / دخترک باردار شد +عکس

هلیا 7 ساله سمنان را به هم ریخت! + جزییات

اقدام شنیع 9 پسر با دختر 14 ساله همسایه در خرابه!

قاسم با دوربین جاسوسی از زن و دختر رییس فیلم خصوصی گرفت! /راز وحشتناک ویلا!

اقدام شنیع فرناز حسود برای بهاره! / پسری که بازی شومی خورد!

شوهر خانم مهندس هر دفعه با زن جدیدی می پرید! + عکس دادگاه

 

کدخبر: 415047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟