انگشتر راز شرور شیطان صفت را لو داد + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، فرمانده انتظامی استان گفت: در پی سرقت Stealing شبانه از یک منزل در حضور صاحبخانه در یکی از شهرستان ها و اعلام به مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران به صحنه وقوع جرم Crime اعزام شدند.
به گفته سردار «شجاع» صاحبخانه خطاب به ماموران اظهار کرد که در منزل بودم که ناگهان فردی از پشت دست هایم را گرفت و فردی دیگر نیز که سر و صورت خود را پوشانده بود مرا تهدید به مرگ کرد و سپس آن ها النگوهایم را با استفاده از قیچی از دستم باز کردند و همراه وجه نقد به سرقت بردند.
این مقام انتظامی افزود: با حفظ صحنه وقوع جرم کارآگاهان آگاهی وارد صحنه شدند و از محلی که سارقان تردد کرده بودند به جمع آوری سرنخ و مستندات پرداختند.
وی ادامه داد: با توجه به جو روانی که در شهرستان محل وقوع جرم ایجاد شده بود دستگیری دو سارق به طور جدی تر در دستور کار قرار گرفت که ماموران هنگام تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار و بومی منطقه مظنون شدند و با هماهنگی مقام قضایی فرد تحت نظر به مقر پلیس Policeدلالت داده شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که فرد مظنون ابتدا منکر حضور در شهر در شب حادثه Incident شد و ادعا کرد در مراسم عروسی حضور داشته است، افزود: در تحقیقات میدانی ماموران، یکی از اهالی محل فرد مظنون را شناسایی کرد که بار دیگر این متهم مورد بازجویی قرار گرفت و به سرقت وجه نقد و طلاهای مالباخته با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد که در یک اقدام به طور همزمان دو همدست متهم دستگیر اما در ابتدای بازجویی منکر سرقت شدند و یکی از آن ها که استرس زیادی داشت سرانجام پرده از سرقت شبانه از خانه مالباخته برداشت.
سردار «شجاع» ادامه داد: وقتی مالباخته با دیگر متهمی که به جرم خود اعتراف نکرده بود مواجه شد اظهار کرد این همان فردی است که پول ها و طلاهای مرا به زور سرقت کرد چون آن شب انگشتری را به انگشت داشت که الان هم آن را دارد. سردار«شجاع» افزود: با توجه به اظهارات مالباخته و مستندات موجود در پرونده بار دیگر متهمان بازجویی شدند و به جرم خود اعتراف کردند. به گفته وی با اعتراف سه متهم و بازسازی صحنه جرم و کشف یکی از قطعات طلا در محل اختفای یکی از متهمان، پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
وی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجه نقد با مبالغ زیاد و همچنین طلا و جواهر در منزل خودداری کنند و افراد مسن را در منزل تنها نگذارند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دردسر صیغه شدن زن تحصیلکرده 32 ساله با کارمند جوان شرکت

تجاوز وحشیانه به دختر بیمار 13 ساله توسط پرستار کثیف + 114 اعتراف تلخ

حجله عروسی برای این دختر آرزو شد!

شوهر پری سر میلاد را در خلوت زنش برید!

بی حیایی دوستان شوهر با سوسن در مقابل چشمان او

خودکشی مادر امیر پس از تن فروشی های 50 تومانی!

ثریا 50 ساله پسر جوان را به حجله برد!

لایو استوری مهدی قائدی با آهنگ بندری لب دریا / پیام تلخ مادر احمدرضا به بازیکن استقلال + فیلم و عکس

رشوه ١٦ میلیونی به کمک داور برای باخت پرسپولیس در داربی

شوهرم خیلی سرد بود و من با جواد همخوابی کردم / می خواهم توبه کنم!

دستور ویژه بازپرس قتل تهران برای بررسی علت سقوط آسانسور مرگ / 6 تن کشته شدند + عکس

تجاوز به دختر 19 ساله در آتلیه عکس

تجاوز به نوعروس تهرانی داخل پراید + عکس

وقتی وارد خانه شدم زنم با شاهرخ در برهنه در اتاق خواب بودند

 

کدخبر: 414061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟