افشای ارتباط باقری درمنی با یکی از مجرمان اقتصادی/متهم: بازنده این پرونده من هستم

عبادی نماینده دادستان تهران در هشتمین جلسه محاکمه حمید باقری درمنی که در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی Judge صلواتی برگزار شد درباره ردیابی وجوه حاصل از عواید ضمانتنامه‌های جعلی و فاقد اعتبار صادر شده اظهار کرد: ردیابی‌ها نشان می‌دهد که مبلغ 28 میلیارد تومان از این وجوه به حساب علیرضا مسلمی، 4.5 میلیارد تومان به حساب شرکت پلاستیک‌کاران سپاهان ایلیا، 4.5 میلیارد تومان به حساب سید محمدباقر صدری از مجرمین پرونده‌های فساد اقتصادی، یک میلیارد و 800 میلیون تومان به حساب کیمیا نصیری، یک میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب پارسیان نیکان کیش، 510 میلیون تومان به حساب جزایری و 920 میلیارد تومان به حساب عباس فخاری تبار که همگی این افراد از مرتبطین باقری درمنی هستند واریز شده است.

نماینده دادستان تاکید کرد: لازم است متهم درخصوص این وجوه توضیح دهد و صرفنظر از اظهارات شهود اسناد و مدارکی داریم که نشان می‌دهد صدور ضمانتنامه‌ها و بهره‌مندی و انتفاع از وجوه ضمانتنامه‌ها از طریق شرکت‌های زیرمجموعه باقری درمنی و افراد مرتبط با وی صورت گرفته است.

در ادامه حمید باقری درمنی متهم پرونده درباره اظهارات نماینده دادستان گفت: از اینکه با نصیری ارتباط داشتم شکی نیست چون همانطور که قبلا هم گفتم با وی مراوده ملکی داشتیم.

متهم افزود: جمع مبالغی که نماینده دادستان عنوان کرد بعید می‌دانم به 87 میلیارد تومان پولی که به نصیری دادم برسد و این مبلغ در پرونده وجود دارد.

وی تصریح کرد: ملک‌هایی که برای نصیری رهن گذاشتم و گرفتار شدم بالای 130 میلیارد تومان است و یکی از بازنده‌های این پرونده من هستم.

درمنی تصریح کرد: اگر پول گرفته باشم گردنم از مو باریکتر است اما وقتی پرداختی‌هایم بیشتر از دریافتی‌هاست چرا باید متهم باشم؟

این متهم ادامه داد: یک کارشناس بی‌طرف می‌تواند این مشکلات را حل و مشخص کند که این پول‌ها کجا رفته است بنابراین از دادگاه تقاضا دارم هیئتی کارشناسی درخصوص اعداد و ارقام موجود در پرونده کارشناسی لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر بدهکار باشم که چیزی ندارم پرداخت کنم اما اگر طلبکار هم باشم چیزی نمی‌خواهم؛ نمی‌شود که هم طلبکار باشم و هم در زندان Prison بمانم.

باقری درمنی گفت: یکی از ملک‌های من دست شرکت نفت جی است که خودشان 60 میلیارد تومان کارشناسی کرده‌اند و این ملک توسط وکالتی که به نصیری داده بودم در رهن نفت جی گذاشته شده و الان نمی‌توانم پس بگیرم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خشونت مامور پلیس راهور تهران در کتک زدن یک راننده! + فیلم کامل

اولین فیلم و عکس از خودسوزی فجیع صبح امروز در تهران

تعقیب راننده فراری با پای پیاده توسط پلیس در تجریش تهران + فیلم

مهسا در پیکان عروس وحید شد / او با مردان عرب سروسری داشت!

آخرین اعترافات راننده لندکروز و ضارب پلیس در شیراز + فیلم

تجاوز پسر 13 ساله به دختر 20 ساله + عکس

دختر 12 ساله قربانی اقدام شرم آور نامزد خواهرش ! + عکس

خرید و فروش شیطان زیبا در تهران + فیلم

من عروس10 روزه هستم!/ کیوان از همان شب عروسی درخواست عجیبی دارد+عکس

درخواست عجیب مرد تهرانی که اصلا بچه دار نمی شد / زن موقتم می گوید از من آبستن شده است!

اعتراف تلخ روسپی 300 هزار تومانی !

تجاوز به زینب 17 ساله در خانه مجردی شرور معروف + فیلم گفتگو با دختر

زن صیغه ای از مردی که عقیم بود، باردار شد! / مرد به دادگاه شکایت کرد

کدخبر: 413635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟