به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حسین فاضلی رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری فردی که پس از ورود به شرکتی به عنوان مشتری با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت Stealing از کارمند آن‌جا کرده بود، خبر داد.

حسین فاضلی گفت: در پی تماس یکی از کارمندان شرکتی خصوصی مبنی بر حضور سارقی در شرکت و تهدید کارمندان از سوی او، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: شاکی به ماموران گفت که داخل شرکت مشغول کار بودم و فردی زنگ در را به صدا در آورد و سپس داخل شرکت شد و گفت که با مدیر عامل شرکت کار دارد، او را راهنمایی کردم تا مدتی منتظر بماند، اما پس از مدتی انتظار، یکباره آن فرد با سلاح سرد به من حمله ور شد و با زخمی کردن سرم، گوشی همراهم را درخواست کرد که با مقاومت من روبرو و با سر و صدایی که ایجاد کردم همسایه‌ها برای کمک کردن وارد عمل شده و وی را دستگیر کردند.

فاضلی با اشاره به تحقیقات میدانی صورت گرفته و بازبینی دوربین‌های نصب شده در محل، گفت: صحت اظهارات شاکی تایید و متهم که توسط همسایگان دستگیر شده بود، برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

به گفته وی، متهم پس از انتقال به کلانتری و انجام بازجویی با پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم Crime روانه دادسرا شد.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با تاکید بر اینکه کارکنانی که در محیط های کم جمعیت مشغول به فعالیت هستند، آسیب پذیری بیشتری دارند، گفت: این افراد باید از رها کردن اموال بر روی میز کار اجتناب کرده و قبل از ورود افراد به داخل شرکت، هویت آنان را احراز کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کشف جسد دختر زیبا پس از گمشدن! + عکس

شکایت قضایی«الهام چرخنده» از خواهران منصوریان! + سند

فاجعه در خلیج فارس / گزارشی تکاندهنده + جزییات

شهردار سابق تهران دستگیر شد؟!

حمله خونین مرد شیطان صفت به پلیس افسریه تهران / او یک زن را در تاریکی شب به دام انداخته بود

دلیل احمقانه مرد 40 ساله برای تجاوز به 3 دختر زیر 18 ساله اش

خانم بازیگر عکس های ناجورش را حذف کرد! + جزییات

ماجرای لندکروز یک میلیاردی و کفش 3 میلیونی! / مامور پلیس چرا از خود دفاع نکرد؟ + عکس

فیلم لحظه رفتار بیشرمانه زائران عراقی در مشهد!

سهیلا شوهر داشت اما تسلیم 100 دلاری مرد عرب شد!

مرد شرورهنگام تجاوز به زینب17 ساله روی بدن اوتتو کرد+فیلم گفتگو با دختر

فیلم اعتراف راننده ای که پلیس شیراز را کتک زد + عکس

آخرین خبر از سرنوشت تلخ پرنیای 2/5 ساله کرجی + عکس

 

کدخبر: 413406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟