به گزارش گروه حوادث رکنا، ثریا، زن ۴۵ ساله پس از حضور در دادسرا گفت: ۱۰ سال قبل و در حالی که آخرین پسرم فقط ۲ سال داشت. یکی از مأموران انتظامی با تلفن همراه همسرم با من تماس گرفت و آرام آرام مرگ همسرم را در یک سانحه رانندگی جاده ای خبر داد. دخترانم بزرگ شده بودند و هر روز خواستگاری زنگ منزلمان را به صدا درمی آورد. من که دیگر چیزی جز خوشبختی فرزندانم نمی خواستم خودروی همسرم را فروختم و با پول آن پرایدی خریدم و در یک آژانس تلفنی مشغول کار شدم.

وی ادامه داد: با گرفتن وام و پس اندازهایم دخترانم را راهی خانه بخت کردم و تنها پسر ۱۲ ساله ام مشغول تحصیل بود. اما هیچ کس حاضر نبود به زن بیوه ای خانه اش را اجاره بدهد. شرایط طوری شده بود که مجبور بودم ازدواج کنم تا این که به پیشنهاد یکی از اقوام صیغه حاج یحیی شدم.

ثریا گفت: هنوز ۲ ماه از صیغه ما نگذشته بود که فرزندان حاج یحیی متوجه ازدواج مجدد پدرشان شدند و آن قدر او را اذیت کردند که به خاطر فشارخون و کهولت سن یک کلیه خود را از دست داد و مدتی بعد نیز فوت کرد. فرزندان او در روز دوم مراسم عزاداری مرا با کتک از منزل شوهرم بیرون کردند و برای فروش خانه یک میلیاردی او نقشه کشیدند و حق و حقوق مرا نادیده گرفتند. اکنون به اینجا آمدم تا از خانواده همسر دومم شکایت کنم.

بازپرس در ادامه دستور احضار فرزندان حاج یحیی را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اتفاقی عجیب در قطار تهران - مشهد + عکس های باورنکردنی

فیلم رسوایی اخلاقی 5 عضو شورای شهر بابل در ویلا / اعتراف جدید

اعدام برای این سرباز خائن ! + عکس

رهام دختر اعتشاش گر تحت تعقیب / این 4 مرد در شهر مرزی چه کردند + عکس

سهیلا عروس 8 ساله به حجله داماد نرفت! / در جنوب تهران رخ داد + عکس

این 4 مرد به کنسولگری ایران حمله کردند + عکس بدون پوشش

این زن محجبه بصره را به هم ریخت + عکس

اولین عکس از اجساد خونین تروریست ها در کردستان + جزئیات

کدخبر: 412870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟