زنم خائن بود سرش را بریدم! / با چشمان خودم دیدم! +عکس
حجم ویدیو: 196.80M | مدت زمان ویدیو: 00:27:10

فیلم پر بازدید گفتگو با جوانی که به خاطر زن شوهردار قاتل شد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت:ساعت 23 شامگاه شنبه 10 شهریور ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک جنایت Crime در منطقه اشرف آباد به کلانتری 177 خاورشهر اعلام شد . با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد زن 25 ساله از ناحیه گردن دچار جراحت عمیق ناشی از جسم تیز و برنده شده و به قتل Murder رسیده است .

با تأیید خبر ، موضوع به اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و بلافاصله تیم بررسی صحنه اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شد .

یکی از بستگان مقتوله در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت که جنایت توسط همسر زن جوان که عزیز 27 ساله است صورت گرفته است.

وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : من عروس خانواده عزیز هستم ؛ زمانیکه وارد خانه شدم ، ناگهان با صحنه وحشتناکی روبرو شدم ؛ عزیز در تلاش بود تا جنازه همسرش را در داخل یک کیسه قرار دهد تا آنرا از خانه خارج کند که من وارد خانه شدم ؛ بسیار ترسیده بودم ؛ شروع به جیغ زدن و کمک خواستن از همسایگان کردم ؛ عزیز قصد فرارEscape داشت که همسایه ها مانع از فرار وی شدند و با حضور پلیس در محل ، عزیز دستگیر شد .

عزیز در همان اظهارات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل همسرش اعتراف کرد و مدعی شد که همسرش به او خیانت Cheat کرده است ؛ وی در اظهاراتش به کاراگاهان گفت : از مدتی پیش به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم تا اینکه ساعت 6 بعدازظهر متوجه شدم که او قصد خروج از خانه را دارد ؛ زمانیکه همسرم به بهانه بردن بچه ها ( پسر و دختر 6 و 7 ساله ) به پارک از خانه خارج شد ، او را تعقیب کرده و در داخل پارک مشاهده کردم که او با مردی ناشناس در حال صحبت کردن است ؛ دیگر اطمینان پیدا کردم که همسرم به من خیانت کرده است .

عزیز در خصوص نحوه جنایت به کارآگاهان گفت : زمانیکه همسرم ساعت 8 شب به خانه آمد ، بچه ها را به بهانه بازی کردن در داخل کوچه به بیرون از خانه فرستادم و پس از آن به سراغش رفتم ؛ بدون هیچ صحبتی با او درگیر شدم ؛ ابتدا قصد داشتم تا او را خفه کنم اما زمانیکه دیدم که او هنوز نفس می کشد ، با برداشتن چاقو از داخل آشپزخانه او را به قتل رساندم . جسد را داخل یک پتو پیچیده و در حال قرار دادن جسد در داخل یک کیسه بودم که همسر برادرم وارد خانه شد و با صحنه جنایت روبرو شد".

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : بررسی ادعای قاتل The Murderer در خصوص خیانت همسرش در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و متهم پرونده به ارتکاب جنایت و قتل عمد ، با قرار بازداشت موقت صادره از سوی بازپرس محترم شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهر ری در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است و تحقیقات در این پرونده در مراحل مقدماتی است .

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فاجعه در خلیج فارس / گزارشی تکاندهنده + جزییات

خانم بازیگر عکس های ناجورش را حذف کرد! + جزییات

شهردار سابق تهران دستگیر شد؟!

ماجرای لندکروز یک میلیاردی و کفش 3 میلیونی! / مامور پلیس چرا از خود دفاع نکرد؟ + عکس

فیلم لحظه رفتار بیشرمانه زائران عراقی در مشهد!

سهیلا شوهر داشت اما تسلیم 100 دلاری مرد عرب شد!

سجاد و دوست موقشنگش داعشی بودند! + عکس بدون پوشش

مرد شرورهنگام تجاوز به زینب17 ساله روی بدن اوتتو کرد+فیلم گفتگو با دختر

فیلم اعتراف راننده ای که پلیس شیراز را کتک زد + عکس

آخرین خبر از سرنوشت تلخ پرنیای 2/5 ساله کرجی + عکس

دردسر ازدواج برای دختر نخبه کنکور / نوشاد از همان دوران نامزدی مرا تحریم کرد

این 3 بچه محل مخوف آبادان را به هم ریخته بودند؟! + عکس

 

 

کدخبر: 412845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟