ویفرهایی که در تبریز مزه تریاک می داد! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روابط عمومی گمرک ایران اعلام کرد: این مقدار تریاک به طرز ماهرانه ای به شکل قالب های هم اندازه ویفر کارامل تهیه شده بود و در داخل بسته های ویفر کارامل با روکش کاکائویی جاسازی و با دیگر بسته های ویفر مخلوط و پرس شده بود تا هیچ ردی از تریاک نباشد اما ماموران گمرک تبریز با هوشیاری کامل موفق به شناسایی و کشف قالب های تریاک از داخل بسته های ویفر شدند .

بنابراین گزارش ماموران گمرک با رصد اطلاعات و هوشیاری در زمان بازرسی بسته های پستی به یک محموله ویفر کارامل روکش دار کاکائویی مشکوک و در بررسی های بیشتر محتوای داخل بسته ها متوجه می شوند که قالب های ویفر و ماهیت کالا متفاوت است . با وجود اینکه به لحاظ ظاهری این کالا تفاوتی با ویفر کاکائویی نداشت و به طرز ماهرانه ای بسته بندی ها پرس شده بود اما ماموران گمرک اقدام به باز کردن بسته ها و شکافتن محتوای آن می کنند و در نهایت موفق به کشف ویفر تریاک می شوند .

گمرک جمهوری اسلامی ایران در سالهای 2016 و 2017 موفق شد رتبه نخست مبارزه با قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs و رتبه دوم را در مبارزه با انواع قاچاق در دنیا کسب نماید .

همچنین به تازگی سازمان جهانی گمرک در گزارشی اعلام کرد که گمرک ایران در شناسایی و کشف مخدرهای جدید نیز در دنیا رتبه اول را کسب کرده است .

 

 

کدخبر: 412267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟