سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس Police آگاهی استان سیستان وبلوچستان از زاهدان، گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی خودرو‌های پراید در محدوده خیابان امام خمینی (ره) و دانشجو شهر زاهدان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای دستگیری سارق آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت Stealing پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت‌ها و شناسایی مناطق آسیب پذیر گشت‌های هدفمندی را با همکاری گشت‌های کلانتری ۱۲ آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات برای این سارق حرفه‌ای ادامه داشت تا اینکه ظهر روز گذشته یک فقره گزارش سرقت خودرو پراید در خیابان امام خمینی (ره) اعلام و ساعتی بعد شهروندی وظیفه شناس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و اعلام می‌دارد که مردی جوان در خیابان شهید قلنبر سراسیمه در حال بازکردن قطعات یک دستگاه سواری پراید است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت این خبر به همراهی تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ به محل اعزام و سارق را در حال سرقت قطعات خودرو سرقتی که در خیابان امام خمینی (ره) سرقت شده بود، دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی گفت: متهم که دارای چند فقره سابقه کیفری است در چندین مرحله بازجوئی‌های علمی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از خودرو‌های پراید در محدوده خیابان‌های امام خمینی (ره)، دانشجو، مدرس، پرستار و یک فقره سرقت باطری کامیون در خیابان پاسداران شهر زاهدان اعتراف کرد.

در بازجوئی‌های تکمیلی مشخص شد این سارق حرفه‌ای با شناسایی خودرو‌های پراید مدل پایین و فاقد تجهیزات ایمنی در ساعات و نقاط خلوت در فرصتی مناسب اقدام به سرقت خودرو می‌کرده و با انتقال آن به محل دیگر قطعاتی شامل ضبط و پخش، زاپاس، باند، باطری و... را باز و به فردی مالخر به نام غلام می‌فروخته است.

وی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده با اطلاعات بدست آمده ضمن هماهنگی لازم قضائی بلافاصله وارد عمل شدند و فرد مالخر را که مالک یک ضایعاتی در محدوده خیابان معصوم آباد است را در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست ضمن تجهیز خودرو خود به وسایل ایمنی و بازدارنده نسبت به ¬پارک کردن خودروهایشان در محیط‌های خلوت و یا در یک نقطه به مدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می‌کند خودداری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمید با 3 مرد سراغ زن 20 ساله همسایه رفت! / در عید قربان رخ داد

پشت پرده اخبار نیت شیطانی مردان عراقی برای زنان ایرانی!

تجاوز عجیب خانم مسافر به راننده مرد! + عکس

لحظه صحنه شلیک مرگ به خزائی / قاتل خونسردانه گریخت + فیلم و عکس

جسد زن مطلقه زیر چادر سفید عقد چه رازی داشت! + عکس قاتل

علت خنده متهمان پرونده‌های اقتصادی در دادگاه چیست؟+ تصاویر

بی حیایی مردان عراقی از زنان ایرانی چه پشت پرده ای دارد؟!!

تجاوز فجیع پدر و 2 پسر به دختر 12 ساله خود+ عکس

دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان + عکس

درخواست بی رحمانه یک مرد برای طلاق دادن زن زیبایش

اجاره دادن جای خواب و آغوش یک زن ! / اتفاقی باورنکردنی و جنجالی

از 16 سالگی با پسر عمویم ارتباط داشتم تا اینکه شب خواستگار آن اتفاق افتاد

کدخبر: 411390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟