عروس 16 ساله نمی دانست شوهرش پشت شمشادهای خیابان مرزداران تهران چه می کند؟ + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 8 شامگاه بیست و هشتم مهر93 سروان محمد جلالی کاشانی که از ماموران کلانتری مرزداران بود هنگام گشت زنی در حاشیه و فضای سبز بزرگراه حکیم مورد هدف گلوله یک فروشنده مواد مخدر Drugs قرار گرفت و به شهادت رسید. تلاش برای ردیابی عامل جنایت Crime آغاز شد و پلیس Police با اطلاعاتی که به دست آورد رد یک فروشنده مواد مخدر به نام موسی را یافت اما شواهد نشان می داد وی همزمان با به شهادت رسیدن مامور پلیس به مکان نامعلومی گریخته است.

بازداشت متهم

3ماه از این ماجرا گذشته بود که پلیس رد موسی را که به خانه پدری اش در ملک آباد کرج برگشته بود به دست آورد و وی را 30 دی ماه همان سال در یک عملیات ویژه بازداشت کرد. در بازرسی از خانه پدری این متهم مقدار زیادی مواد مخدر و چندین فشنگ جنگی کشف و ضبط شد اما وی به شلیک شبانه به سمت مامور پلیس اعتراف نکرد. وی گفت در مدت 3ماه قبل به نورآباد لرستان رفته ودر آنجا زندگی می کرده است.

اظهارات یک شاهد

در حالی که اخبار مربوط به دستگیری عامل شهادت مامورپلیس در رسانه ها منتشر شده بود دختر و پسر جوانی به پلیس آگاهی رفتند و اعلام کردند شاهد جنایت شبانه بوده اند.

دختر جوان به نام زهره به ماموران گفت: من و نامزدم در فضای سبز قدم می زدیم که صدای چند گلوله شنیدیم. همان موقع پسر جوان و بلند قامتی را دیدیم که کیسه مشکوکی را بین شمشادها جاساز کرد و یک کلاه نقابدار روی سرش گذاشت و به سرعت محل را ترک کرد. وقتی اخبار مربوط به شهادت رسیدن مامور پلیس را شنیدیم متوجه شدیم آن شب چه اتفاقی رخ داده است. با اطلاعاتی که دختر و پسر جوان به پلیس داده بودند آنها در مواجهه حضوری از میان چندین متهم موسی را به عنوان مردی که در تاریکی شب دیده بودند شناسایی کردند.

به دست آمدن پیامک های رد و بدل شده بین متهم جوان و دختر مورد علاقه اش تکه های پازل پلیس را تکمیل کرد و برای موسی به اتهام قتل Murder کیفرخواست صادر شد.

نخستین دادگاه

وی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در آن جلسه نماینده ناجا که در دادگاه حضور داشت گفت: سروان محمد جلالی کاشانی و یک سرباز وظیفه در حال گشت زنی بودند که به رفتارهای متهم مشکوک شدند. سروان برای سرکشی ماشین را ترک کرد و متهم را در حال جاساز کردن بسته ای مشکوک دید و به او ایست داد اما وی به سمت سروان شلیک کرد.از این رو و با توجه به مدرک های موجود در پرونده به نمایندگی از ناجا برای موسی اشد مجازات تقاضا دارم.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و منکر شلیک مرگبار شد. وی گفت: پسر دایی ام مواد فروش است.او روزانه50 هزار تومان به من می داد تا در فضای سبز حاشیه اتوبان حکیم که پاتوق معتادان و خریداران مواد مخدر است کشیک بدهم و مراقب اوضاع باشم. من تحت فشار روانی به شلیک به مامور پلیس اعتراف کرده بودم اما حالا می گویم بی گناهم.

در پایان جلسه قضات دادگاه موسی را به قصاص محکوم کردند. این حکم اما با اعتراض متهم در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و تایید نشد.

دومین دادگاه

به این ترتیب موسی دیروز بار دیگر در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه پدر و مادر سروان جلالی در جایگاه ویژه ایستادند و برای قاتل The Murderer پسرشان حکم قصاص خواستند. وقتی متهم پشت تریبون دفاع ایستاد گفت: باور کنید من قاتل نیستم و به هیچ کسی شلیک نکردم.زهرا که به عنوان شاهد به پلیس آگاهی آمد و در مواجهه حضوری مرا شناسایی کرد اشتباه کرده است. او به شدت تحت تاثیر این ماجرا قرار گرفته بود و به همین خاطر چهره قاتل اصلی را به خاطر نداشت. از دادگاه تقاضا دارم تا این شاهد بار دیگر به دادگاه احضار شود و مقابل خودم مرا به عنوان عامل شلیک معرفی کند.

وی درباره پیامک های رد و بدل شده بین او و دختر مورد علاقه اش که در آن ماجرای شلیک به یک مامور پلیس را توضیح داده و از او خواسته بود در عوض پول میلیونی برایش یک مخفیگاه امن پیدا کند نیز گفت: من از دختر جوان 200 میلیون تومان پول طلب داشتم و او پولم را پس نمی داد. وقتی از مواد فروشان شنیدم که یک مامور پلیس کشته شده است به دروغ به دختر جوان پیامک فرستادم و گفتم من مامور پلیس را کشته ام. تا او بترسد و پولم را زودتر پس بدهد. من تحت شکنجه Torture و فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کردم.

وی در ادامه ادعا کرد: وقتی بازداشت شدم همسرم 16ساله بود. مامور پلیس من را مقابل چشمان همسرم شکنجه داد و همسرم را به شدت کتک زد تا من ناچار به اعتراف شوم. به همین خاطر شلیک به مامور را پذیرفتم. در این میان مامور پلیس آگاهی برخاست و این ادعا را رد کرد.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن جوان خرگوش زایید ! + عکس

آخرین خبر از گم شدن جنجالی 2 پسر یاسوجی / پدران نگران کمک خواستند +عکس

بازیگر زن سرشناس با یخ خودش را سیر می کند + عکس

خائن بودن یک زن به شوهرش سمیرای بی گناه را به دردسر انداخت!

انتشار اولین عکس از قاضی شیطان صفت و قاضی فاسد + جزییات

عجیب ترین حمایت توسط احمدی نژاد از خانم تنیس باز امریکایی + اسناد

درگذشت کاوه سلطانی! / زمان و علت مرگ مشخص نیست! + عکس

2 پسر شیطان صفت دختری را در سرویس بهداشتی دانشگاه گیر انداختند + عکس

تجاوز به جسد دختر باکره در سردخانه / وقتی او را دیدم از خود بی خود شدم ! +عکس

اجرای وحشیانه ترین حکم اعدام توسط سرهنگ حقیقی

قاضی شیطان صفت اصفهان را بشناسید !

بلای شومی که خواننده صدا و سیما بر سر سهیلا آورد!

پدر بچه دختر 20 ساله، شهاب 17 ساله بود! / او فیلم بی حیایی می دید!

 

کدخبر: 411063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟