زنم را با مجید داخل یک سمند دیدم ! / قصاب زنش را در پاسداران تهران سلاخی کرد + عکس

به گزارش رکنا، ظهر بیست و چهارم مرداد ماه سال 90 عابرانی که از خیابان پاسداران تهران عبور می کردند با صحنه وحشتناکی روبه رو شدند. یک مرد میانسال با ضربات چاقو همسرش را زخمی کرد و سپس با چاقو به شکم خودش زد. این مرد که روی زمین افتاده بود فریاد می کشید همسرش را کشته است.

بعد از این ماجرا این زن و مرد با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند اما زن 40ساله به نام مریم به خاطر شدت جراحات جان سپرد.

دختر بزرگ این زوج به پلیس Police گفت: پدرم بیکار بود. بی کاری و اعتیاد او باعث شده بود به رفتار مادرم شکاک شود.پدرم دچار توهم بود و فکر می کنم به همین خاطر مادرم را کشت.

قاسم 43ساله که پس از عمل جراحی زنده مانده بود در بازجویی ها به قتل Murder فجیع همسرش با 8ضربه چاقو اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت.

وی گفت:مدتی بود بی کار بودم. به تریاک و شیشه اعتیاد داشتم و همسرم به من اهمیت نمی داد. به او بدبین شده بودم به همین خاطردر خیابان با او درگیر شدم و همسرم را کشتم. من با چاقو به شکم خودم زدم تا خودم را بکشم و از این زندگی خلاص شوم اما زنده ماندم.

وی در ادامه بازجویی ها ادعای دیگری مطرح کرد و گفت همسرش با مردی به نام مجید در ارتباط بوده و او به محض دیدن همسرش و مجید در خیابان به آنها حمله کرده است. با این ادعا پلیس مجید را بازداشت کرد اما مدرکی مبنی بر رابطه پنهانی او با مریم به دست نیاورد.تحقیق از همکاران مجید نشان می داد این مرد هنگام وقوع قتل در محل کارش حضور داشته و همراه مریم نبوده است.

با افشای دروغگویی قاسم وی دیروز در حالی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge زالی و با حضور یک مستشار محاکمه شد که اولیای دم در دادگاه حضور نداشتند و فرزندان قربانی قبلا درخواستشان مبنی بر قصاص پدر را مطرح کرده بودند.

در این جلسه قاسم حرف های تازه ای را مطرح کرد و گفت: دوسال قبل از این ماجرا در قصابی سلاخی می کردم اما از وقتی معتاد Addicted شدم کارم را از دست دادم. من در زمانی که بیشتر اوقات را در خانه سپری می کردم متوجه رابطه پنهانی همسرم با یک مرد غریبه به نام مجید شدم. آخرین بار عصر بود که متوجه غیبت همسرم شدم. دخترم گفت مادرش همراه مجید به بیرون رفته است. به همین خاطر دنبال همسرم رفتم. من سوار بر اتوبوس شرکت واحد بودم که مریم و مجید را سوار یک خودرو سمند دیدم و آنها را تعقیب کردم. به محض اینکه همسرم و مجید از ماشین پیاده شدند من مقابل آنها رفتم و ضربه ای با چاقو به مجید زدم. همان موقع همسرم فریاد کشید و گفت مجید بی گناه است. به همین خاطر ضربه های چاقو را به همسرم زد و سپس خودزنی کردم.

وی در پاسخ به سوال قاضی درباره اینکه چرا اثری ازچاقوخوردگی روی بدن مجید گزارش شده است گفت: نمی دانم. ولی من یک ضربه به مجید زدم و او بلافاصله فرار Escape کرد.

این متهم ادامه داد: همسرم و مجید فیلم سیاهی در دست داشتند که می خواستند آن را از بین ببرند. به همین خاطر هم آن روز هارد کامپیوتر خانه را باز کرده و با خود به پاسداران برده بودند تا بتوانند این فیلم را حذف کنند. ولی حالا نمی دانم فیلم کجاست.

با پایان ادعای عجیب این متهم هیات قضایی وارد شور شد تا برای وی حکم صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تازه عروس خائن خودش را لو داد ! + عکس

جزییات3 خودکشی وحشتناک در تهران

پشت پرده کشت ماری‌جوانا با وام 400 میلیونی کمیته امداد!

زنان شلی پوست صورتشان را بدون جراحی سفت کنند!

غوغای مرگ تلخ دختر 14 ساله در بیمارستان معروف یزد! + عکس

مردان سردمزاج با خوردن این غذا قوی می شوند! + جزییات

سخنان نوید محمدزاده جنجال به پا کرد!

قاضی "محمود سعادت" و "مجید شکاری" منحرف و رشوه گیر بودند

فوری / سقوط مرگبار هواپیمای ایرانی در دزفول

خدمه نفتکش سانچی هنوز به خانه هایشان زنگ می زنند! / راز 21 تماس چیست؟! + عکس

این قصاب تهرانی زنش را در خیابان سلاخی کرد!

«مجید دختر» و «حسین دوقلو» را می شناسد؟! / آنها در جنوب تهران چه کردند!

حبس ابد برای فوتبالیست مشهور ایرانی + گفتگو و عکس

سرنوشت راننده لندکروز یک میلیاردی که پلیس راهور را کتک زد + فیلم

فیلم گفتگو با 3 جوان چاقوکش در سعادت آباد + فیلم لحظه زورگیری وحشیانه

پایان جولان 2 پسر با موتور شیطانی در تهران + فیلم صحنه سرقت

این دختر دانشجو اعتراف شومی کرد / 2 هم دانشگاهی مرا به سرویس بهداشتی بردند ! + عکس

دستگیری سید محمد حسینی مجری ری استارت تایید شد / او ترور شیمیایی کرده است + عکس

آوار مرگ/ فاجعه غمبار در مشهد + تصاویر

پسرم را دستگیر کنید! / درخواست عجیب یک مادر

پایان پرسه زنی های تبهکار پژو سوار در تهران + فیلم دوربین مداربسته

ازدواج دختر ایرانی با طالبان! / سوسن خواب بود که ناپدری بی حیا سراغش رفت!

آخرین خبر از وضعیت نازنین زهرا دختر مرندی + گفتگو با مادر دختر بچه و فیلم

مرد بی رحم سر این زن زیبا را برید + تصاویر

اسفندیار رحیم مشایی لباس خود را در دادگاه از تن در آورد ! + فیلم

کدخبر: 410389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟