تجمع اعتراض آمیز طلاب و اساتید حوزه های علمیه در قم

جمعی از طلاب حوزه علمیه قم امروز در واکنش مشکلات اقتصادی تجمع اعتراض آمیزی برپا کردند، تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی از جمله «حوزویان بیدارند از مفسدان بیزارند» ، «امت ما بیدارند از مفسدان بیزارند» و «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» اعتراض خود را به برخی مسئولین که نسبت به عدالت اقتصادی در کشور بی اعتنا هستند اعلام کردند.

رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این تجمع با بیان اینکه حوزه و روحانیت همواره یکپارچه در کنار مردم ایستاده است گفت: طلاب که در زمان جنگ تحمیلی با حضور گسترده در جبهه های حق علیه باطل پیشرو بودند، امروز نیز از وضعیت اقتصادی و بی کفایتی برخی مسئولانند ناراضی اند و درکنار مردم کم درآمد ایستاده اند.

وی به نامه اخیر رییس قوه قضائیه به رهبر معظم انقلاب در خصوص تشکیل دادگاه های خاص مفسدان اقتصادی افزود: قوه قضاییه باید ضربه اصلی را به مفسدان داخلی وارد کند که به مردم در این شرایط بد اقتصادی خیانت می کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: متاسفانه برخی هنوز چشم به خارج از کشور دارند و اعتقادی به ملت و ظرفیت های داخلی ندارند ، در حالیکه ما اقتصاد برجامی و مذاکره با آمریکا را تجربه کردیم و ضرر و زیان هایی ناشی از آن را که بیشتر شدن توطئه آمریکایی ها بود، دیدیم.

وی برنامه ریزی در جهت استفاده از ظرفیت های داخلی و به کار گرفتن مدیران لایق و با انگیزه در امور اقتصادی را موجب پیشرفت کشور و خنثی شدن تحریم های اقتصادی دشمنان دانست و گفت: نباید اقتصادمان طوری باشد که با سخنرانی یک مردک به نام ترامپ Trump دچار نوسان شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شرط بندی احمقانه مردی را برای همیشه عقیم کرد !

روحانی جنجالی مجبور به خداحافظی شد+عکس

فرزند هنرمند مشهور از «م.ع» شکایت کرد +عکس

دردسر خوشگذرانی جوان بی پول با ماشین بچه پولدارهای تهران + فیلم گفتگو

حادثه وحشتناک برای صورت این زن زیبا + عکس

رفتارهای من و نامادری ام عاقبت شومی داشت! + گفتگو

تکاندهنده ترین فیلم شکنجه دختربچه ای در مرند !+ تصویر 16+

هویدا اعدام نشده است ! + عکس

زنم دوستانش را برای همخوابی شوم با من اجیر کرده بود !

زنم پس از دادن تریاک به من درخواستهای عجیبی دارد / او پای زن همسایه ها را هم به میان می آورد !

اعدام طیب و 4 نوچه شرورش + عکس

تیراندازی شدید در کرمانشاه / 6 کشته و زخمی

 

کدخبر: 408135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟