به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، یعقوب احمدی رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند گفت: در راستای جلوگیری از احتکار کالا و طرح تشدید بازرسی‌ها در این شهرستان مقدار قابل توجهی آهن آلات، مواد غذایی، مواد پروتئینی و سیگار قاچاق Contraband به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کشف و ۵ انبار غیر مجاز پلمب و پرونده قضایی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه تیم ویژه نظارت بر بازار Store متشکل ازجانشین دادستان، رئیس پلیس Police اطلاعات، نماینده فرمانداری، رئیس صنعت و معدن و رئیس اطاق اصناف است، افزود: ۱۰ انبار شناسایی و بازدید سرزده از آن‌ها انجام شد.

احمدی گفت:: دستگاه قضایی مصرانه و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در تعقیب و شناسایی مفسدین و مخلین اقتصادی بوده و در این راستا با هیچ شخص، منصب و مقامی مسامحه نخواهد داشت.

رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای زرند ادامه داد: اگر اینگونه افراد اجناس خود را در شبکه توزیع قرار ندهند جریمه و زندان Prison و همچنین توقیف اموال در انتظارشان خواهد بود و تا گرفتار این مسئله نشده‌اند از انبارکردن اجناس جدا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از بازاریان و اصناف با وجود فراوانی اجناس اقدام به احتکار کالا‌های مصرفی مردم کرده‌اند که شدیدا با آن‌ها برخورد می‌کنیم و پرونده متخلفین خارج از نوبت رسیدگی می‌شود، از شهروندان زرندی خواست در صورت مشاهده هرگونه عدم عرضه و احتکار و یا هرگونه اقدام خلاف عرف بازار با شماره ۱۲۴ و ۱۱۳ تماس گرفته وبه مسئولان اطلاع بدهند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نامادری بی رحم پسر 5 ساله بوکانی ، او را با دندان پاره پاره کرد و کشت / تصاویر اختصاصی

این دکتر منحرف به بیمارانش رحم نمی کرد! + عکس

وحشتناک ترین لحظه برای 2 دختر موسیقیدان در شهرک غرب!+ عکس

وقتی صیغه نامه دوستم با شوهرم را دیدم خشکم زد!

زن خائن مرد غریبه را جلوی چشمان شوهرش به خانه برد!

دوبلور جومونگ درگذشت! + عکس

بلای شوم بر سر دختر بدنساز در تهران!

لحظه دفاع جانانه زن ایرانی از ناموسش! + فیلم

این 2 زن شیک پوش را می شناسید؟! / آنها مانند شبح بودند! + عکس

شهلا چرا نزد پلیس تهران مشهور شد! + فیلم مصاحبه

صحنه پختن مار زنده در رستوران + تصویر

عکس ازدواج عروس خانم با یک زامبی! + جزییات

رقص کثیف دختر برای 2 مرد شیطان صفت!

حامله شدن از جسد شوهر ! + عکس

کدخبر: 407667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟