ساعت ١:٣٠بامداد را نشان می‌داد که فریاد‌های بلند جوانی ٢۶ساله سکوت یکی از روستاهای اطراف مشهد را به‌هم ریخت و خواب را از چشم اهالی آن گرفت. پسرک خیلی ترسیده بود و رنگ به رو نداشت و با جملاتی بریده‌بریده که گاهی در لابه‌بلای نفس‌زدن‌هایش گیر می‌کرد به یکی از اهالی روستا گفت: «دوستم... دوستم را کشت...».

مردی سال‌خورده پس از آرام‌نمودن این پسر جوان از او خواست تا ماجرا را برایش تعریف کند و این پسر ٢۶ساله رازی هولناک را برای اهالی روستا برملا ساخت. او به همراه دو دوست دیگرش قرار بود که چند ساعتی را خوش بگذرانند اما یکی از آن‌ها دست به چاقو می‌شود و گردن دوست دیگرش را می‌بُرد.

چند نفر از اهالی روستا با این خیال که شاید بتوانند به دوست زخمی شده این پسر جوان کمک کنند راهی روستای عارفی، محل درگیری این سه‌ رفیق قدیمی شدند و پس از چند ساعت جست‌وجو در بیابان‌های اطراف جسد بی‌جان و غرق در خون متوفی را پیدا کردند.

کشف پراید خون‌آلود در حر

ساعت حدود ۵:٣٠صبح را نشان می‌داد که جسد متوفی توسط روستاییان پیدا شد. هنوز این خبر به پلیس Police اعلام نشده بود که گروهی از مأموران گشتی پلیس ضمن رصد میدانی در خیابان حر واقع در منطقه شهید رجایی مشهد به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند. بر روی بدنه این خودرو پراید آثار خون مشهود بود و برخی از قسمت‌های آن دچار خسارت شده بودند ازاین‌رو گروه بررسی‌کننده بلافاصله موضوع را به مرکز پیام ١١٠اعلام کردند و در همان دقایق ابتدایی با مطرح ساختن فرضیه قتل، بازپرس جنایی دادسرای مشهد را باخبر کردند.

تحقیقات تیم گشتی پلیس در محل کشف خودرو مورد نظر ادامه داشت که قتل Murder جوان ٢۶ساله در روستای عارفی به پلیس گزارش شد و گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس‌آگاهی راهی این روستا شدند. بررسی‌ اولیه جسد حاکی از آن بود که متوفی به دلیل بریدگی عروق حیاتی در ناحیه گردن با شیئی برنده جان خود را از دست داده است لذا موضوع به بازپرس احمدی‌نژاد اعلام و این مقام قضایی در محل ارتکاب جرم Crime حاضر شد.جسد متوفی با دستور قاضی Judge احمدی‌نژاد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات میدانی برای کشف آلت قتاله و سرنخ‌هایی از متهم آغاز شد. در این میان شاهد ماجرا که دوست صمیمی متوفی است جزئیات قتل رفیق قدیمی‌اش را برای مقام قضایی شرح داد و بیان کرد: «قرار بود به باغ یکی از آشنایان در این روستا بیایید و شب‌نشینی داشته باشیم. به دلیل تاریکی هوا راه را گم کردیم. مقتول پراید یکی از آشنایانش را قرض گرفته و پشت فرمان بود و قاتل The Murderer که او هم از دوستان ماست روی صندلی جلو نشسته بود. در حال خودم بودم که ناگهان متهم با یک قبضه چاقو ضربه‌ای محکم به گردن متوفی زد. بعد از آن به سمت من حمله کرد که دستش را گرفتم و از خودرو پیاده شدم و به کوه پناه بردم. متهم بعد از کمی تعقیب من خسته شد و برگشت. هر‌طور بود خود را به روستایی دیگر رساندم و از اهالی آن کمک خواستم. وقتی جسد را پیدا کردیم اثری از متهم نبود.»

دستگیری متهم

با اعلام شماره پلاک خودرو پرایدی که متهم با آن متواری شده بود مشخص شد با خودرو مشکوک و خون‌آلودی که مأموران گشتی پلیس آن را در منطقه شهید رجایی کشف کرده بودند، برابری دارد ازاین‌رو دستور کنترل منطقه حر توسط قاضی احمدی‌نژاد صادر و کارآگاهان پلیس آگاهی نیز راهی محل شدند.

تیم جنایی این پرونده در راه بودند که مأموران پلیس مخفیگاه متهم را شناسایی و مراتب را به قاضی احمدی نژاد گزارش کردند. در همان دقایق اولیه دستور ورود به منزل صادر شد و ضابطان قضایی وارد عمل شدند.

تحقیقات میدانی ادامه داشت که کارآگاهان پلیس‌آگاهی سررسیدند و برای دستگیری متهم که روی پشت‌بام مخفی شده بود اقدام کردند اما این پسر جوان با چاقو به سمت مجریان قانون Law حمله‌ور شد ولی هنگامی که با اسلحه‌ها‌ی مأموران مواجه شد خود را تسلیم کرد.

به گفته قاضی احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه٢ مشهد متهم پسری ٢۶ساله است که سابقه بیماری اعصاب و روان دارد. او در اعترافاتش مدعی شد: «می‌توانم ذهن افراد را بخوانم. افکار آدم‌ها از بالا به من می‌رسد. آن شب ذهن مقتول را خواندم و متوجه شدم که می‌خواهد به من آسیب برساند برای همین با چاقویی که از خود او گرفته بودم ضربه‌ای به گردنش زدم. بعد از آن به سمت دوست دیگرم حمله کردم اما او فرار Escape کرد و من با پرایدی که مقتول از یک آشنا قرض گرفته بود به خانه‌مان رفتم. از اینکه دوستم را کشته‌ام ناراحت نیستم...».

متهم پس از تکمیل بررسی‌های اولیه راهی زندان Prison شد . تحقیقات در‌این‌باره همچنان ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای اعتراف گیری از مائده هژبری + عکس

دختر 15 ساله برای یک شب صیغه شد !

این مادر و دختر زیبایش به طرز وحشیانه ای به شهادت رسیدند+ تصاویر

فیلم لحظه نبرد دلاورانه لشکر فاطمیون مقابل تروریست‌های داعش

پیدا شدن جنازه مرد سلاخی شده در جنوب تهران

ماجرای بلایی که سر تورج قنبرزاده آمد / کسی او را دیده است؟+ عکس

به شهادت رسیدن 23 سرباز وطن در کردستان

اعدام 3 مرد کثیف در هرمزگان / آنها شرافت یک زن را بر باد دادند!

مرگ نوزاد بخاطر لاکچری‌بازی هنگام زایمان !

این زن علیه پسر نوبخت شکایت شوم کرد! + عکس

طلاق مینا که راز مخوف شوهرش را می دانست!

یک فاجعه / معلم خصوصی با 22 دختر 16 ساله چه کرد؟! + عکس

دست درازی فروشنده ها ی بی حیا به دختر بد لباس! + عکس

اعتراف عجیب شرور معروف تهران / زندگی ام شبیه وحید مرادی است + فیلم و عکس

درخواست شیطانی دختر عموی عروس از تازه داماد

کدخبر: 405996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟