به گزارش گروه حوادث رکنا، مبینا به تشریح چگونگی ماجرای انتقامجویی از همسرش پرداخت و رو به بازپرس گفت: بعد از به دنیا آمدن فرزندم دچار ناراحتی روحی شدم. بیماری افسردگی ام روز به روز پیشرفت می کرد و دیگر نمی توانستم کارها و مسئولیت های سنگین مادری و همسرداری را به خوبی انجام دهم و همین موضوع باعث بروز اختلافات خانوادگی شدیدی بین ما شده بود.

مبینا در ادامه بیان کرد: تلاش ها و نصیحت های فرشید، همسرم برای مراجعه من به روانپزشک بی نتیجه بود چرا که من با شنیدن کلمه روانپزشک بسیار خشمگین می شدم و او را سرزنش می کردم که مرا دیوانه فرض می کند. حقیقت ماجرا این بود که نمی خواستم بیماری خودم را قبول کنم و با ایجاد سر و صدا چنین وانمود می کردم که آن ها درباره من اشتباه فکر می کنند.

وی افزود: روز به روز حال من بدتر می شد و اختلافات خانوادگی ما شدت می گرفت تا جایی که فرزندم را نزد سعید رها می کردم و با حالت قهر مدت زیادی را در خانه پدرم می ماندم. فهمیدم همسرم زن دیگری را به عقد خود درآورده و فرزندم را نیز نزد او برده است از آن روز به بعد شکایت های متعددی را علیه او مطرح کردم اما هیچ کدام به نتیجه نرسید و نتوانستم توسط قانون Law فرشید را گرفتار کنم تا از آن زن جدا شود. به فکر انتقامی سخت افتادم آن روز النگوهایم را فروختم و با پول آن مقداری مواد مخدر Drugs صنعتی از نوع شیشه تهیه کردم.

مبینا در ادامه بیان کرد: آن شب ساعت ها منتظر ماندم تا فرشید خودرواش را مقابل خانه زن صیغه ای خودش پارک کرد و من در یک فرصت مناسب مواد مخدر را زیر سپر خودرو جاسازی کردم سپس با پلیس Police ۱۱۰ تماس گرفتم و از حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی Smuggler خبر دادم لحظاتی بعد ماموران با کشف مواد فرشید را دستگیر کردند با دستگیری او احساس کردم به آرامش رسیده ام و حالا آن زن که با 200 هزار تومان یک ماه صیغه فرشید شده بود مجبور است از فرشید جدا شود اما این احساس ساعتی بیشتر طول نکشید چرا که ماموران به سراغ من آمدند و مرا به کلانتری آوردند.

وی ادامه داد: در این جا با دیدن اسناد و مدارک متوجه شدم که همه ماجرا لو رفته است و ماموران از نقشه من برای انتقام جویی از همسرم آگاه شده اند دیگر چاره ای نداشتم و حقیقت ماجرا را بازگو کردم.

بازپرس در ادامه دستور بازداشت موقت این زن را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پرنیا شیروانی در کرج جنجال به پا کرد؟ / او را می شناسید! + عکس

عکس / کثافتکاری پری بلنده خانم رئیس معروف شهرنوتهران

شهادت سرباز نیروی انتظامی در یک درگیری مسلحانه

بلایی که زیر لحاف بر سر مهران آمد !

تجاوز زندانی 15 ساله به خانم روانشناس در اتاق مددکاری ! + عکس

سوسن خون به پا کرد / او شفاهی عقد موقت را پذیرفته بود

دستگیری عروس جوان در حجله یک گاو + عکس

اقدام شوم مرد شیطان صفت با زن زیبا در خیابان خلوت و تاریک + عکس

سنگ مزار حججی زنانه مردانه شد! + عکس

تجاوز دکتر شیطان صفت به بیمار زن در اتاق خصوصی بیمارستان + عکس

تجاوز به دختر 18 ساله از سوی 5 شیطان باند گله گرگ ها / قاضی دادگاه همه را آزاد کرد + عکس

اقدام شوم با نیلوفر اکرمی، پزشک سرشناس زنان و زایمان

مریم التماس کرد که شوهر دارد ولی من آنقدر تجاوز به او را ادامه دادم تا اینکه حامله شد !

کدخبر: 405265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟