قتل خونین یک دوست مست در پشت بام + جزییات و عکس

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: عصر هجدهم تیرماه امسال جسد جوانی حدودا در داخل جوی آب در بلوار شهید محلاتی – خیابان کوثر پیدا شد که ماموران کلانتری 132 نبرد سریعا خود را به محل کشف جسد رسانند.

با حضور مأموران و انجام بررسی های مقدماتی مشخص شد که متوفی بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم تیز به ناحیه شکم ، پهلو و گردن به قتل Murder رسیده است . بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی اعلام ، پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" تشکیل و ضمن هماهنگی با شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت .

2 روز بعد از این ماجرا خانمی با مراجعه به کلانتری 132 نبرد خبر از گم شدن برادرش به نام مهرداد 28 ساله در همان روز کشف جسد خبر داد

این زن جوان گفت: برادر 2 روز پیش از منزلان در منطقه پیروزی خارج شده و تاکنون دیگر برنگشته است.  با توجه به مشخصاتی که زن جوان به اوران ارائه کرد، خواهر مهرداد به اداره دهم پلیس آگاهی هدایت شد و در ادامه هویت جسد ناشناس توسط خواهر مهرداد مورد شناسایی قرار گرفت.

 

خواهر مقتول پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی و شناسایی تصاویر برادرش ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : برادرم در منطقه پیروزی با چند تن از اراذل واوباش منطقه از جمله شخصی به نام وحید سابقه درگیری دارد و این شخص برادرم را چند بار به قتل تهدید کرده است.

با توجه به اظهارات خواهر مقتول کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی وحید به نام حقیقی بهرام کردمد و 2 روز بعد از اظهارات خواهر مقتول وحید را در داخل  یک قهوه خانه در منطقه پیروزی دستگیر کردند.

وحید پس از انتقال به داره دهم پلیس آگاهی به داشتن سابقه درگیری با مقتول اعتراف و حتی عنوان کرد که چند روز قبل  برای دعوا کردن با مقتول قرار داشته اما به خاطر حضور در یک میهمانی نتوانسته به محل قرار خود با مقتول برود . بررسی صحت و درستی اظهارات وحید در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که وحید نقش و یا مشارکتی در ارتکاب این جنایت Crime و قتل مهرداد نداشته است.

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره دهم با انجام تحقیقات میدانی از محدوده محل زندگی مقتول اطلاع پیدا کردند که مقتول آخرین بار  به همراه یکی از دوستانش به نام مصطفی سوار بر خودرو وانت متعلق به مصطفی مشاهده شده است. مصطفی به عنوان یکی از دوستان نزدیک مهرداد در منطقه پیروزی – خیابان مخبر شمالی شناسایی شد و کارآگاهان جهت انجام تحقیقات به محل سکونت وی مراجعه کردند اما مشخص شد که همزمان با کشف جسد مهرداد مصطفی نیز اقدام به فروش ناگهانی خودرو وانت خود کرده و پس از آن نیز از محل سکونتش متواری است.

با توجه به شواهد بدست آمده مبنی بر ارتکاب جنایت توسط مصطفی خانواده مصطفی به منظور همکاری با پلیس تحت آموزش و مشاوره قرار گرفته و سرانجام مصطفی  به همراه پدرش به اداره دهم پلیس آگاهی مراجعه و خودش را به عنوان قاتل The Murderer مهرداد تسلیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ کرد .

مصطفی در خصوص نحوه ارتکاب جنایت و قتل مهرداد به کارآگاهان گفت : روز قبل از کشف جسد، به همراه مهرداد برای دعوا کردن با وحید به سر قرار دعوا رفتیم اما وحید نیاده بود.  از آنجا بود که برای مصرف مشروبات الکلی به خانه ما رفتیم و در پشت شروع به خوردن مشروب کردیم، آنقدر مشروب خوردیم که هردومان تعادل روحی و رفتاری خود را نداشتیم.  در آن شرایط من و مهرداد با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان قمه مهرداد که آن را برای دعوا کردن با وحید آورده بود  برداشته و چند ضربه به مهرداد زدم. مدتی در همان وضعیت در پشت بام گذشت تا اینکه متوجه شدم مهرداد توسط من به قتل رسیده است .ترسیده بودم،  جسد مهرداد را داخل پتو پیچیده و با خودرو وانت به محل کشف جسد منتقل و داخل یک جوی آب رها کردم . از آن زمان تصمیم به فرار Escape گرفتم اما درآخر با راهنمایی خانواده ام تصمیم گرفتم تا خودم را تسلیم پلیس کنم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

صادق برای زنم پیامک عاشقانه می فرستاد او را آتش زدم +عکس

آبادانی ها مردان بی حیای عراقی را چاقو چاقو کردند!

دلخراش ترین صحنه ای که در محل سقوط هواپیمای یاسوج دیده شد! + تصویر

این دختر وقتی پسر شد به دوست مادرش دل بست ! + عکس

دعوای خونین ورزشکار قهرمان با بازیگر معروف + عکس

فریادهای خانم بازیگر بعد از طلاق در دادگاه! + جزییات

این چوپان واقعا سکه‌های ۱۲۰۰ ساله پیدا کرد! / در شمالغر تهران رخ داد+ جزئیات

تجاوز وحشیانه به یک زن در ویلای شخصی‌اش!

لحظه حمله مرد متجاوز به دخترجوان در کوچه خلوت+فیلم

تجاوز گروهی به دختر 19 ساله بد لباس در فروشگاه + عکس

مرگ 33 زن و دختر جوان به خاطر جراحی زیبایی پایین تنه + عکس

مرگ پسر خرمشهری هنگام شارژ تلفن همراه + عکس

گفتگوی تلخ با مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد / من گدایی کردم نه تن فروشی + فیلم و عکس

 
 

 

 

کدخبر: 404513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟