نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر Drugs صبح امروز به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و‌ با ارائه گزارش عملکرد دبیران شورای هماهنگی شهرستان‌ها برگزار شد.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با مهم دانستن شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: نشست های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، خروجی محور و پربار باشد و تنها به یک روال دور میزنشینی محدود نشود.

وی با تاکید بر اینکه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تعامل بیشتری با دبیران شهرستانی داشته باشد، افزود: ارائه گزارش عملکرد دبیران شهرستان در خصوص پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در سال چندین بار صورت گیرد تا از وضعیت شهرستان‌ها آگاه شویم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص محدودیت نیروی انسانی در بخشداری و فرمانداری‌ها گفت: محدودیت نیروی انسانی در بخشداری و فرمانداری‌ها وجود دارد لذا این مشکل را از طریق سازمان امور استخدامی پیگیری می‌کنیم.

احمدی با تاکید بر توجه به طرح بازآفرینی بهبود یافتگان افزود: فرمانداری‌ و بخشداری‌ها لیست بهبود یافتگان مواد مخدر را برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی در اختیار داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از روستاهای در معرض خطر بازدید و راهکارهای لازم برای برون رفت از مشکلات ارائه کند.

در ادامه نشست کیقباد مصطفایی جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود یک تن و 858کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به کشف یک تن و 278 مواد مخدر در مدت مشابه سال گذشته گفت: کشفیات امسال مواد مخدر 44 درصد افزایش داشته است.

این مسؤول تصریح کرد: 647 نفر در همین رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد، ضمن اینکه در این هفته 704 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر است.

مصطفایی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری برای 25 بهبود یافته مواد مخدر شغل ایجاد شد، همچنین سال گذشته دست بافت های بهبود یافتگان به ارزش 130 میلیون به فروش رسید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پای نماینده مجلس در برنامه زنده جنجال به پا کرد + تصاویر

جزییات ناگفته درباره اعدام محمد ثلاث / معاون جنایی دادستان به پمپئو پاسخ داد

وحشت در هواپیمای شخصی شکیرا !

بی حیایی کیم کارداشیان با 2 پسر مدرسه ای! / او دستگیر شد+عکس

تجاوز به سارا با اجازه شوهرش! + عکس

برسد به دست مادرزنم ! / متن نامه زن و مرد جوانی که دیروز با هم در تهران خودکشی کردند؟

تجاوز به دختر عموی 16 ساله با دستور اعضای شورای روستای مظفرآباد !

"افروز" همزمان صیغه 4 مرد پولدار بود / او با زیبایی فریب می داد

پدرام با شیرین کار بی حیایی کرد تا اجازه ازدواج صادر شود!

«طاها» 8 ماهه درگذشت! + عکس

راز کباب های ارزان قیمت لو رفت + جزییات

این سگ پاسپورت ها را خورد و همه از سفر میلیاردی جا ماندند! + عکس

دختر 9 ساله بخاطر بی حیایی پیرمرد همسایه خودکشی کرد! / در آبادان رخ داد

 

کدخبر: 400998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟