چاقو کشی 2 گنده لات محله فلاح تهران / اسماعیل کشته شد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از هجدهم بهمن ماه سال 95به دنبال کشته شدن مرد ۳۵ ساله ای به نام اسماعیل در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر قرار گرفت. شواهد نشان می‌داد اسماعیل که یکی از گنده لاتهای منطقه فلاح بود در درگیری خیابانی مورد حمله یکی از اوباش این منطقه به نام مسعود قرار گرفته و با ضربات چاقو کشته شده است. تلاش برای ردیابی متهم فراری آغاز شده بود که به پلیس Police خبر رسید مسعود که از ناحیه دست و پا زخمی شده برای درمان به یک بیمارستان در جنوب تهران مراجعه کرده است. مأموران پلیس به بیمارستان مورد نظر رفتند و این مجرم سابقه دار را بازداشت کردند.

مسعود که چندین سابقه شرارت، دعوا، مزاحمت و قدرت نمایی با سلاح سرد را در پرونده زندگی اش دارد به درگیری خونین اعتراف کرد در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge توکلی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه اولیای دم برای مسعود حکم قصاص خواستند. سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: من و اسماعیل بچه منطقه فلاح بودیم به همین خاطر همیشه با هم کل کل داشتیم. چند روز قبل از این ماجرا یک نفر روی ماشین یکی از بچه محل های ما اسید پاشیده بود و برادر کوچکم مسعود به دروغ گفته بود من عامل اسیدپاشی هستم. من که از شنیدن این ماجرا ناراحت شده بودم به سراغ برادر کوچک مسعود رفتم و او را در یک رستوران کتک زدم و ادب کردم. دو روز از این ماجرا گذشته بود و می خواستم به خاطر بی‌پولی حلقه ازدواجم را بفروشم.

وی ادامه داد: آن زمان همسرم باردار بود و من شغل مناسبی نداشتم. به همین خاطر به منطقه امامزاده حسن رفتم اما طلا فروشی ها بسته بود. در حال بازگشت به خانه بودم که آرایشگر محل به من گفت اسماعیل چند ساعتی است در پی من می گردد. مرد آرایشگر از من خواست تا با او دعوا نکنم و به خانه بروم. در راه رفتن به خانه بودم که اسماعیل را رو به رویم دیدم .او در حالی که دو چاقو در دست داشت به سمت من حمله کرد. اولین ضربه را به پیشانی ام زد و مرا داخل شمشادهای گوشه خیابان پرت کرد. من روی زمین افتاده بودم که چند ضربه چاقو هم به پایم زد. درآن لحظه تصمیم گرفتم هر طور شده یکی از چاقو ها را او بگیرم. من به زور تیغه چاقو را گرفتم و توانستم آن را از دست او بگیرم که دستانم به شدت آسیب دید و دچار خونریزی شد. من برای دفاع از خودم با چاقو یک ضربه به او زدم اما واقعا قتل Murder که قصد کشتن Killing او را نداشتم .

وی به قضات دادگاه گفت: باور کنید من و در دفاع از خودم ناچار بودم او را با چاقو بزنم. اگر او را نزده بودم در این ماجرا کشته می‌شدم.

وی درباره اختلاف های قبلی با اسماعیل و برادرانش نیز گفت: مدتی پیش نیز برادر بزرگ اسماعیل با من درگیر شده بود. او در یک جشن عروسی در حالی که مست بود سراغم آمد و مرا با چاقو زد. از او شکایت کردم و او به پرداخت دیه محکوم شد. اما پس از مدتی به خاطر وساطتت بچه محل ها رضایت دادم. ولی بعدا متوجه شدم اشتباه کرده ام. او بعد از رضایت من و بدون اینکه دیه جراحات را بپردازد از کشور خارج شده بود. من و اسماعیل بارها سابقه درگیری با هم داشتیم اما من هیچ وقت راضی به مرگش نبودم و در دفاع از خودم ناچار به چاقوکشی شدم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ممدخان شرور معروف دستگیر شد

این مرد عاشق بو کردن کفش زنان و دختران بود / پلیس او را دستگیر کرد + عکس

قتل هولناک دختر بچه 3 ساله از سوی پدر 23 ساله در مشهد

راز تلخ خلوت معلم خصوصی با دختر دانش آموز / وقتی وارد اتاق دخترم شدم خشکم زد

شیوا با کلاه گیس نقش زن خیابانی را بازی می کرد / او صیغه دوست آرش بود! + عکس

عروس 14 ساله به خاطر پسر تبریزی شوهرش را رها کرد!

اعتراض وحشتناک مرد مشهدی به صدای موسیقی جشن عروسی همسایه / او به مهمانان شلیک کرد

داماد، عروس خائن را شب ازدواج در اتاق حجله خفه کرد + عکس

آخرین جزئیات از خودکشی پزشک مشهور آبادان

دستگیری خطرناک ترین دختر چاقو کش توسط پلیس + عکس

بچه روباه تهرانی های خیابان دیباجی را به وحشت انداخت! + عکس

نقش پزشکان برج ساز در مافیای زمین تهران !

تجاوز معلم جوان به دختر 12 ساله درمدرسه!/ زایمان این دختر رازتلخی را فاش کرد

تجاوز وحشیانه به زن جوان پشت شمشاد ها پارک! + عکس جوان شیطان صفت

این زنان را می فروختند ! / قهقهه های مردان بی حیا را ببینید ! + فیلم (14+)

 

کدخبر: 400976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟