photo_2018-07-18_14-36-39

محمدرضا اوجی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس با اشاره به خبر تجاوز Rape مربی ورزشی در استان فارس اظهار داشت: فرد دستگیر شده مربی دفاع شخصی نبوده و هیچ‌گونه وابستگی به هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس نداشته است.

وی افزود: باشگاه‌های ورزشی فعال در استان فارس باید از مربیان مورد تایید و دارای مدرک معتبر مربیگری استفاده کنند، زیرا استفاده از مربیان بد سابقه نه تنها برای باشگاه‌ها بلکه برای اعضای آن نیز تبعات منفی به دنبال خواهد داشت.

اوجی بیان کرد: خانواده‌ها در ایام تعطیلات تابستان باید کاملاً آگاهانه فرزندان خود را در باشگاه‌های مورد تأیید و دارای مجوز فعالیت از سوی اداره کل ورزش Sport و جوانان استان ثبت نام کنند و از ارتباط با باشگاه‌ها و مربیان غیرمجاز پرهیز کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس تصریح کرد: خانواده‌ها پیش از هر گونه اقدام به ثبت نام فرزندان خود در کلاس‌های ورزشی درباره مربی و صلاحیت مربیگری وی تحقیق کنند و می‌توانند از هیئت‌های ورزشی درباره شخص مربی استعلام‌های لازم را بگیرند چراکه داشتن کارت مربیگری ملاک مربی بودن شخص نیست و به همین منظور باید تاییدیه‌های لازم از ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی برای فعالیت در امر ورزش الزامی است.

اوجی در ادامه با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها گفت: برخی افراد سودجو با عناوینی همچون اعطاء احکام مربیگری، فنی، احکام بین‌المللی، استعدادیابی، مربی تیم ملی، معرفی نفرات به تیم‌های ملی و استفاده از اصلاحات و القاب عام پسند اقدام به کلاهبرداری Fraud از خانواده‌ها کرده و مدعی می‌شوند با اعزام فرزندان آن‌ها به مسابقات برون مرزی در قالب تیم‌های ملی و انجام تست می‌توانند پیشرفت آن‌ها را در ورزش فراهم کنند.

وی تاکید کرد: این اقدامات ۱۰۰ درصد غیرقانونی بوده وهیئت ورزش‌های رزمی نیز تمام تلاش خود را در راستای برخورد حقوقی و قانونی با عوامل سودجو انجام خواهد داد.

مقام قضایی چه گفت؟

 اعلام روابط عمومی دادگستری فارس، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: با انتشار خبری درخصوص تجاوز Rape یک مربی ورزشی به یک نوآموز در این شهرستان، متهم در سریع‌ترین زمان پس از وقوع حادثه Incident دستگیر شد.

وی ادامه داد: فرد متهم که ۴۰ ساله و بدون سابقه کیفری است، پس از اقدام مجرمانه بلافاصله دستگیر و هم اکنون با قرار بازداشت در زندان Prison به سر می‌برد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز تصریح کرد: برای متهم قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شده، و پرونده هم اکنون در محاکم کیفری یک استان فارس مطرح و در حال رسیدگی است.

وی اضافه کرد: در خصوص فرد متهم قرار نظارت قضایی، منع کامل وی از فعالیت ورزشی و مربی گری صادر و مجوز فعالیت وی لغو می‌شود.

صالحی افزود: این پرونده تنها یک نفر شاکی دارد و تا کنون شخص دیگری از متهم شکایت نکرده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پسرم خام بود و عروسم سروگوشش می جنبید تا اینکه مچ اش را گرفتم

این پزشک منحرف به بیماران مرد هم رحم نمی کرد! + عکس

پیری هنرپیشه افسانه ای عجب داستانی دارد! + عکس

اتفاق عجیب درباره صیغه‌خانه‌های مشهد + تصویر

مقام دولتی که در پوشش مبدل مردم را کتک می زند! + تصویر

سقوط وحشتناک و مرگ دلخراش مردی در آبشار + تصویر

توهین کثیف دختر اسرائیلی به مسلمانان + عکس

5 ساعت تجاوز به زن 69 ساله توسط جوان 31 ساله + عکس

شوهرم معشوقه‌اش را به خانه آورد و در برابر چشمانم با او همخوابی کرد+ عکس

نقشه گستاخانه زن شوهردار برای دختر جوان ایلامی

جنجال زیپ باز شلوار تام کروز در توکیو + عکس

وقتی به دعوت زن جوان به خانه اش رفتم مردی چشم هایم را بست و از شرایط بد من فیلم گرفت! + عکس

اقدام وحشتناک در اتاق خواب زن صیغه ای

در خانه مجردی مینا بودم که چند پسر تا صبح به من تجاوز کردند / کارم خوابیدن با غریبه ها شد!

 

 

کدخبر: 399039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟