مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

صبح روز پنج‌شنبه 21‌تیرماه قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری 134‌شهرک غرب از مرگ مشکوک مرد میانسالی در یکی از بیمارستان‌ها با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. جسد متعلق به مرد 63‌ساله‌ای به نام پیمان بود که عصر روز قبل پس از تصادف Crash با خودروی پرایدی به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده بود، اما بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داده‌بود.

راننده پراید صبح دیروز به دادسرای امور جنایی منتقل شد و مورد بازجویی قرار گرفت. وی مدعی شد که مسافرکش است و روز حادثه Incident زن جوانی خودروی او را به صورت دربستی کرایه کرده‌بود و این دردسر برای او رخ داده است.

وی در شرح ماجرا گفت: من مدتی در تولیدی روکش صندلی خودرو کار می‌کردم. از آنجایی که خرج مادر سرطانی‌ام و هشت‌برادر و خواهرم را می‌دادم مجبور شدم کارم را ترک کنم و با خودروی پرایدم مسافرکش کنم. روز حادثه در حوالی سعادت‌آباد زن جوانی که پسری حدوداً هفت‌ساله‌ای همراه داشت به صورت دربستی خودروی مرا کرایه کردند.

قرار شد آنها ساعتی 10‌هزار تومان به من بدهند و در اختیار آنها باشم. ساعت 10‌صبح بود که به طرف خیابان توحیدیک در حوالی سعادت‌آباد به راه افتادیم و در نزدیکی چلو‌کبابی از من خواست توقف کنم. از صحبت‌های تلفنی او متوجه شدم او حکم جلب شوهرش را گرفته و به دنبال بازداشت وی است.

از طرف دیگر شوهرش هم برای او حکم جلب گرفته است. در همین لحظه زن جوان شوهرش را کنار خیابان دید و از من خواست او را به کلانتری ببرم تا پلیس را با خبر کند. وقتی دور زدم شوهرش همراه چند مرد دیگر با دو دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو ما را تعقیب کردند. در نزدیکی کلانتری زن جوان از خودروام پیاده شد و به من گفت فرار Escape کنم چون شوهرش آدم بدبینی است و برای او مشکل به‌وجود می‌آورد. خیلی ترسیده بودم و بدون اینکه کرایه‌ام را بگیرم به راه افتادم و اشتباهی به کوچه بن بستی رفتم. دور زدم و برگشتم به داخل خیابان که رسیدم شوهرش خودش را به روی کاپوت پرتاب کرد و برف پاکن را با دست گرفت. از ترس کنترل خودروام از دستم خارج شد و به سمت چپ و راست رفت تا اینکه وسط خیابان ترمز زدم و مرد میانسال به روی زمین افتاد. پس از این حدود 10‌نفر روی من ریختند و پس از کتک‌کاری زیاد مرا به کلانتری بردند و تحویل مأموران دادند. متهم در ادامه گفت: من تا آن لحظه نه زن جوان و مرد فوت شده را ندیده بودم و نمی‌شناختم. متهم برای تحقیقات بیشتر و مشخص شدن صحت و کذب ادعاهایش به دستور قاضی مدیر روستا در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری 4 شاخ اینستاگرامی تهران پس از قتل وحید مرادی

وقتی یک فوتبالیست سوپراستار می‌شود یعنی سینما بی در و پیکر است!

ناگفته های نماینده شیراز از سقوط هواپیمای ATR آسمان در دنا / خلبان عامل اصلی نبود

پسر فروغ فرخزاد درگذشت +عکس

ادعایی جدید/ ماموران موساد شبانه وارد تهران شده و نیم تن اسناد هسته‌‌ای ایران را با خود بردند!؟

لحظاتی پیش رخ داد/ انفجار تروریستی در پارک شهر فاریاب

شکارچی زنان مشهد یک زن بود

دردسر حرف های خلبان مردودی در فضای مجازی / پلیس فتا رسیدگی کرد

مزاحمت های زشت یک نماینده انگلیسی برای دو دختر او را رسوا کرد

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

پوریا و مهتاب برای عاشقانه زندگی کردن درخواست طلاق دادند!

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

اقدام گستاخانه مرد متاهل با زن زیبا در جنگل + عکس

 

کدخبر: 398097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟