مأموران کلانتری شفای مشهد طی رصد میدانی خود به اطلاعاتی دست‌یافتند که نشان می‌داد افرادی مشکوک در یک خانه مسکونی واقع در خیابان مطهری‌۵۴ رفت‌و‌آمد دارند.

مأموران موضوع را به سرپرست دادسرای انقلاب مشهد اعلام کردند و پس از اخذ دستور قضایی برای بررسی موضوع و ورود به مکان وارد عمل شدند و صاحب این مرکز افیونی را که مردی جوان و مشغول استعمال مواد‌مخدر بود دستگیر کردند.

در بازرسی بدنی از این مرد جوان چند بسته مواد‌مخدر از نوع تریاک و شیره‌تریاک کشف شد. متهم در بــــازجـــویـــی‌هـا عمده‌فروش اصلی مواد‌مخدر که این مواد را از او گرفته بود، معرفی کرد.

گروه تحقیقاتی این پرونده با به‌دست‌آوردن این سرنخ مراتب را مجدداً به سرپرست دادسرای انقلاب مشهد اعلام کردند و با اخذ دستور مقام قضایی برای دستگیری عمده‌فروش مواد‌مخدر وارد عمل شدند.

قرار صوری با پسر مواد‌فروش

مأموران کلانتری شفا که شماره تلفن متهم دوم این پرونده را در دست داشتند، طی هماهنگی قضایی با او تماس گرفتند و خود را به عنوان مشتری جا زدند و با این سوداگر مرگ وعده گذاشتند. عملیات دستگیری این عمده‌فروش موادمخدر طبق نقشه پیش می‌رفت تا اینکه پسری جوان برای فروش مواد سرقرار حاضر شد. مأموران کلانتری متهم را دستگیر و مقادیری تریاک و شیره‌تریاک از وی کشف کردند. این پسر ٢۵ساله معترف شد موادافیونی کشف شده به او تعلق ندارد و به درخواست پدرش تن به این کار داده است.

با اعتراف متهم دوم این پرونده دست فروشنده اصلی موادمخدر در حوزه استحفاظی کلانتری شفا برملا شد و مراتب نیز برای سومین مرتبه به سرپرست دادسرای انقلاب مشهد اعلام و دستور جلب صادر شد.مأموران در مرحله بعدی تحقیقات خود مخفیگاه متهم اصلی این پرونده معروف به «دایی» را که پیرمردی ٧۵ساله بود و چندین فقره سابقه کیفری در پرونده‌ داشت در خیابان شفا شناسایی و دستگیر کردند. بررسی مخفیگاه متهم نشان می‌داد که او یک زندگی عادی دارد، اما در زیر پوست این زندگی آرام محموله مرگ‌آوری قرار گرفته بود که مأموران کلانتری در پی کشف آن تلاش کردند اما به نتیجه نرسیدند.

کشف تریاک از صندوقچه سیاه

متهم سابقه‌دار این پرونده که متوجه مأیوس‌شدن مأموران شده بود با این ادعا که او چندسالی است زندگی پاکی دارد و دور خلاف را خط کشیده ‌است قصد فریب ضابطان قضایی را داشت تا اینکه جست‌وجوهای یکی از مأموران کلانتری به کشف گاوصندوقی سیاه‌رنگ در زیر وسایل این پیرمرد منجر شد.

با هویدا‌شدن گاوصندوق زبان متهم به لکنت افتاد و حرافی‌های چند دقیقه پیش او جایش را با سکوت طولانی مدتش عوض کرد. مأموران از این مرد سالخورده خواستند تا در گاو‌صندوق را باز کند اما او مدعی شد که این گاوصندوق بدون استفاده بوده و کلید آن گم شده و چندسالی گوشه خانه‌اش افتاده است.

مأموران اما چون می‌دانستند که ادعاهای متهم دروغ است با کمک‌گرفتن از یک قفل‌ساز، در گاو صندوق به ظاهر بدون استفاده را باز کردند. در بررسی محتویات گاوصندوق دو بسته تریاک به وزن دو‌کیلو و ۶٠٠گرم پیدا شد. سه متهم دستگیر شده این پرونده پس از تکمیل تحقیقات ابتدایی به دادسرای انقلاب مشهد منتقل و با قرار متناسب قضایی راهی زندان Prison شدند.

محموله سیاه به مقصد نرسید

در حالی پرونده دستگیری یکی از عمده‌فروشان مواد‌مخدر معروف به دایی در مسیر پیگیری‌های قضایی قرار گرفت که گروه‌های مبارزه با مواد‌مخدر خراسان‌رضوی طی اقدامی ضربتی دست یکی از توزیع‌کنندگان مواد‌مخدر را قبل از تحویل محموله افیونی‌اش در نیشابور رو کردند.

گروه‌های عملیاتی پلیس Police مبارزه با مواد‌مخدر استان با همکاری مأموران پلیس نیشابور در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه تریلی، مقدار ٧١کیلو تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف کردند. در این مأموریت ضربتی دو متهم دستگیر و تحویل دادسرای نیشابور شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز پخش فیلم مائده دختر رقاص از تلویزیون لو رفت

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

پوریا و مهتاب برای عاشقانه زندگی کردن درخواست طلاق دادند!

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

تشکر بدون سانسور فردوسی‌پور!

اعتراف مرد آرایشگر به قتل وحشیانه زن و دخترش در ساری + عکس

ارتباط‌گیری زندانیان «بند 350» اوین با BBC / وحید مرادی زخم کهنه را باز کرد / اعدام برای کارمند زندان کرج!

لوله کش با زنم خیلی صمیمی شده بود! / انتقام گیری عجیب یک مرد

اقدام گستاخانه مرد متاهل با زن زیبا در جنگل + عکس

تازه داماد، عروس خانم را در زندگی کثیفش جا گذاشت!

بچه‌محل باوفا گرفتار آدم ربایان شد

دستگیری دارو‌دسته «دایی» در مشهد

عذرخواهی به خاطر سرقت شکلات بعد از 40 سال! +نامه

کدخبر: 398092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟