شلیک مرگ در خانه مجردی مسعود! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، نیمه شب بیست و سوم شهریور 92 صدای شلیک چند گلوله در خانه ای در خیابان دماوند تهران پیچید و پلیس Police را به آنجا کشاند.همسایه ها به پلیس گفتند: مسعود 33ساله به تنهایی در خانه مجردی اش زندگی میکند و همیشه در خانه اش میهمان دارد . امشب هم در خانه اش میهمانی شبانه بر پا بود که یکباره صدای شلیک چند تیر شنیده شد و بلافاصله میهمانان خانه را ترک کردند.

به دنبال اظهارات همسایه ها پلیس به ساختمان مورد نظر رفت و با جنازه خونین مسعود روبه رو شد که با شلیک گلوله به سینه اش کشته شده بود.

پلیس در تحقیقات به بازجویی از میهمانان بزم شبانه پرداخت و آنان همگی مرد 34ساله ای به نام بهزاد را عامل شلیک خونین معرفی کردند.پلیس به ردیابی متهم پرداخت و وی را یک ماه بعد در حالی که با شناسنامه جعلی در یک هتل در سرعین اقامت داشت دستگیر کردند.

وی پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد ناخواسته تیر را شلیک کرده است. در پایان جلسه قضات دادگاه بهزاد را به خاطر شلیک مرگبار به قصاص و به جرم Crime نگهداری اسلحه به زندان Prison محکوم کردند ولی این حکم به خاطر بر خی ایرادهای قضایی در شعبه 20 دیوان عالی کشور تایید نشد. به این ترتیب رسیدگی به این پرونده از سر گرفته شد.

بهزاد دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه مادر و خواهر و برادرهای قربانی که ولی دم محسوب می شوند در جایگاه ویژه ایستادند و برای بهزاد حکم قصاص خواستند. مادر مسعود با اشاره به متهم گفت: این مرد با اسلحه و بی رحمانه پسرم را کشت ولی با دروغ گویی هایش 5سال است که مسیر رسیدگی به این پرونده را به بیراهه کشانده است. من تقاضا دارم هر چه زودتر برایش حکم قصاص صادر شود.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: از قبل با یکی از دوستانم به نام مهدی اختلاف داشتم.ما قبلا با هم درگیر شده بودیم و مهدی مرا عمدی با ماشین زیر گرفته بود. به خاطر وساطتت بعضی از دوستانم از مهدی شکایت نکردم اما قرار شد او هزینه های بیمارستانم را بپردازد. او هر بار برای پرداخت 14 میلیون تومانی که هزینه کرده بودم بهانه می آورد تا اینکه آخرین بار شنیدم برای ترساندن من دوست صمیمی ام را به خانه اش برده و او را حسابی کتک زده است. به همین خاطر به فکر انتقام جویی افتادم و یک کلت کمری تهیه کردم. وقتی فهمیدم مهدی در خانه مسعود میهمان است به آنجا رفتم تا مهدی را بکشم اما مسعود مانع راهم شد.

وی در تشریح شلیک مرگبار گفت: من تیر اول را هوایی شلیک کردم و قصد آسیب زدن به کسی را نداشتم. اما چون قبلا هیچ وقت با کلت شلیک نکرده بودم ناخواسته دستم روی ماشه رفت و چند تیر به مسعود شلیک شد.

وی به عنوان آخرین دفاع گفت:من به نظریه پزشکی قانونی اعتراض دارم. کارشناسان اعلام کرده اند گلوله مستقیم شلیک شده است ولی من در راه پله ها بودم و مقتول در بالای پله ها قرار داشت.تیری که به او برخورد کرد اول به دیوار خورد و بعد از کمانه کردن در سینه مسعود نشست. من واقعا هیچ خصومتی با مسعود نداشتم و نمی خواستم او را بکشم.من واقعا برای ترساندن مهدی به آنجا رفته بودم و چون کار کردن با کلت را بلند نبود این چنین گرفتار شدم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ترامپ ملکه انگلیس را تحقیر کرد!+ تصویر

تجاوز جوان افغان به مینا 22 ساله / او فرار کرده بود

مرگ مرموز دختر ناشناش در آغوش جوان مشهدی داخل آسانسور

تجاوز مرد میهمان به پسر 10 ساله دوست!

سایه شوم در باغ ییلاقی / زنم را هم به باغ بردم!

علت آتش سوزی بزرگ مسجد دیار علویان ساری + عکس و جزئیات

شکار غول پیکرترین ماهی نادر دنیا + فیلم و عکس

5 هزار مرد ایرانی پارسال از زنان‌شان کتک خوردند!

پلیس‌های قلابی سه‌شنبه‌ها به سرقت می‌رفتند + گفتگو با رییس باند + عکس

ادعای باورنکردنی خانم ورزشکار تیم ملی که می گوید 16 ساله است! + عکس

دستگیری خانم معلم منحرف در دبیرستان دخترانه + عکس

2 خواهر قزوینی زن 36 ساله را به خاطر تاب بازی کشتند!

عروس خانم لبخندهای مرموز داماد به خواهرش را دیده بود!

کدخبر: 397784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟