خانواده حدادزاده: دلیل شهرت حدادزاده‌ها سابقه ۵۰ساله‌شان در بازار Store است. ناصر حدادزاده و پدرش از سال ۱۳۵۲ استارت شرکت خانوادگی‌شان را در جاده دماوند زدند و «ایرتویا» را ساختند. نام شرکت‌شان را هم از دو کلمه «ایران» و «تویوتا» گرفتند و با واردات چهار دستگاه تویوتا سلیکا به یکی از اولین نمایندگی‌های تویوتاموتورز در خاورمیانه تبدیل شدند. حدادزاده ها هم چرخ تویوتا در ایران را چرخانده اند و هم چند سالی هست نماینده رنو هم هستند.

خانواده فردوس: شهرت فردوس‌ها اما بیش‌تر از آن‌که به خاطر واردات خودرو باشد، به خاطر موفقیت بهروز فردوس، صنعت‌گر ایرانی است که در طول ۲۵سال مجموعه کوچک «ماموت» را به مجموعه‌ای بسیار بزرگ تبدیل کرد و انواع تریلر و قطعات آن را به کشورهای مختلف در سه قاره صادر می‌کند. بهروز فردوس که همسری آلمانی دارد، بعدها نماینده رسمی اسکانیا در ایران را به‌دست آورد و امروز پسران‌اش هستند که کار را پی گرفته‌اند؛ مهرزاد و بهزاد که نماینده فولکس‌واگن در ایران هم هستند.

خانواده گرامی: گرامی‌ها تا آن‌جا که می‌توان در تاریخ عقب رفت بازرگان بوده‌اند. الان نسل سوم خاندان گرامی است که در بازار خودرو شناخته شده وگرنه پدربزرگ آن‌ها از شناخته‌شده ترین تاجران چای بوده است. البته حالا هم این تجارت خانوادگی را هم حفظ کرده‌اند و برند «گلستان» مال آن‌هاست. دو شرکت آسان‌موتور، نماینده هیوندایی و اطلس‌خودرو، نماینده کیاموتورز متعلق به آن‌هاست و البته سابقه واردات میتسوبیشی و کوماتسو نیز دارند و نماینده جیلی‌موتورز چین در ایران هم هستند.

خانواده دیلمی: دیلمی‌ها بیش‌تر از آن‌که در بازار خودرو شناخته‌شده باشند به‌واسطه حسین دیلمی، مدیرعامل گلدایران و نماینده محصولات لوازم خانگی ال جی در ایران شناخته شده اند. البته این خاندان پیش از حسین دیلمی تاجر ساعت بوده‌اند. علیرضا و محمدرضا، دو فرزند حسین دیلمی حالا نماینده دو برند آلفارومئوی ایتالیا و ام.جی انگلستان در ایران‌اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سفر تایلند برای مرد جوان دردسر ساز شد! / زنش دست و پای او را بست و عقیمش کرد +عکس

ماجرای ذوب کردن سکه ها برای قاچاق به خارج

جزئیات جدید از قتل فجیع فرزند امام جمعه خاش + عکس

آزار ایوانکا ترامپ در برنامه زنده توسط بازیگر بی حیا + فیلم

140 تذکر جدی به مجری پرحاشیه این روزها / سخن بزرگان علی انصاریان ممنوع! +فیلم

شوهر ندا با زن دیگری به اتاق همسرش رفت / لباس های روی زمین خانه راز کثیفی داشت

ملانیا ترامپ هرجور عکسی را از خودش خیلی گران می فروشد!

راز این مدرسه مخفی لو رفت!

طاهر 15 ساله در تهران بَردگی می کند! / همه درآمدم برای رئیس است !

جزییات تیراندازی های خیابان سرچشمه تهران / امیر کیست؟ + عکس

دستگیری متهم پرونده خبر اجساد کودکان بدون کلیه در زاهدان!

2 خواهر همزمان شوهران خود را در زاهدان به قتل رساندند!

کدخبر: 395516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟