وحید مرادی در برابر دوربین مداربسته زندان کرج کشته شد + جزئیات

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت ٢ بعد از ظهر دوشنبه ١١ تیر زندانیان رجایی شهر در حال هواخوری بودند که ناگهان بین دو گروه از زندانیان درگیری رخ داد. سردسته یکی از طرفین درگیری وحید، شرور سابقه‌داری بود که ٢٦ اردیبهشت ماه به اتهام قتل Murder دستگیر شده بود. او در یک میهمانی شبانه و در حالی که هنوز 24 ساعت از آزاد شدنش از زندان Prison نمی‌گذشت دوستش را به قتل رسانده و فرار Escape کرده بود. وحید پس از این جنایت Crime راهی مرزهای غربی ایران شد تا به کمک یک قاچاقچی Smuggler انسان از مرز خارج شود اما کارآگاهان اداره دهم هنگامی که متهم قصد عبور از مرز را داشت او را دستگیر کردند.

او پس از بازسازی صحنه قتل و تکمیل تحقیقات به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده بود.درگیری مرگبار بین زندانیان دوشنبه در محوطه آغاز شد اما دقایقی بعد وحید به داخل سلول بازگشت. این بار سه زندانی Prisonerشرور وارد سلول وحید شدند و او رابا 5 ضربه چاقو به قتل رساندند.
به دنبال این جنایت سعید و یکی از دوستانش به‌نام عباس بازداشت شده و موضوع به قاضی Judge محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد سعید که از سارقان مسلح سابقه دار بوده از اواسط بهمن سال 95 به علت قتل مردی 47 ساله به نام «علی» با شلیک گلوله اسلحه ساچمه‌ای دستگیر شد.

پرونده این مرد تبهکار نشان می‌داد که وی از از اراذل و اوباش منطقه بی‌سیم بوده که به همراه یکی دیگر از اراذل منطقه به‌نام عبدالله 30 ساله با استفاده از اسلحه شکاری از نوع ساچمه زنی و شمشیر، در نزاع و درگیری خونین اقدام به زخمی کردن مقتول و سه نفر دیگر کرده که بر اثر آن مقتول در همان محل فوت و سه نفر دیگر نیز مجروح شده بودند.در تحقیقات پلیسی دو متهم بازداشت شدند. سعید در تحقیقات ابتدا منکر جنایت شد اما با اظهارت شاهدان به قتل اعتراف کرد.وی انگیزه‌اش از این جنایت را قدرت‌نمایی اعلام کرد.سعید و عباس صبح روز گذشته برای تحقیقات درباره قتل وحید به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. در بازبینی فیلم دوربین مداربسته زندان مشخص شد این درگیری حدود ٤ دقیقه طول کشیده و سه نفر با وحید درگیر شده‌اند. با شناسایی نفر سوم قاضی شهریاری - سرپرست دادسرای جنایی تهران- دستور بازداشت او را صادر کرد تا در بازجویی‌های تکمیلی مشخص شود چه کسی عامل اصلی این جنایت است.
سعید - یکی از متهمان- به تشریح این درگیری مرگبار پرداخت.
علت دعوا چه بود؟
وحید از زمانی که وارد زندان شد برای خودش باند تشکیل داد. به همه می‌گفت من عقاب ایران هستم و نوچه‌هایش را اجیر کرده بود تا به سالن دیگر زندان حمله کنند. زندانیان دیگر را اذیت می‌کرد و برای همه خط و نشان می‌کشید.
دعوا از چه زمانی آغاز شد؟
دو ساعت قبل از این درگیری من را برای تحقیقات در پرونده قبلی‌ام به پلیس Police آگاهی برده بودند. وقتی به زندان برگشتم متوجه شدم وحید اندرزگاه را به هم ریخته است.
از قبل وحید را می‌شناختی؟

اصلاً. در زندان با او آشنا شدم. وقتی وارد زندان شد هنوز ٤٨ ساعت نگذشته بود که شروع به رجزخوانی کرد.
تو وحید را کشتی؟

نه، من وحید را نکشتم. فیلمی را که از درگیری وجود دارد بررسی کنند متوجه می‌شوند که من او را نزدم.
عباس دومین متهم این درگیری است که بازداشت شده است.
به چه جرمی در زندان بودی؟

سال ٨٥ یکی از آشنایان را به خاطر اختلافات خانوادگی با اسلحه به قتل رساندم. البته چند وقت قبل با پرداخت دیه رضایت خانواده مقتول را گرفتم و حبسم به خاطر جنبه عمومی جرم Crime است.قرار بود بزودی آزاد شوم.
اختلافت با وحید سر چه بود؟

وحید از همان روز اول که به زندان آمد شروع به دعوا کرد. باند تشکیل داد و می‌گفت کفتارها پایین باید باشند و شیرها بالا. خط و نشان می‌کشید و نوچه‌هایی برای خودش جمع کرده بود. آن روز هم ٥٠ نفری که همه چاقو و آب جوش داشتند را جمع کرده بود و می‌خواست به یکی از سالن‌ها حمله کند. ما دست خالی بودیم که دعوا شروع شد. من مرتکب قتل نشده‌ام اگر فیلم دوربین‌ها را ببینند متوجه می‌شوند من بی‌گناهم.
تحقیقات در این پرونده برای شناسایی عامل اصلی قتل ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات جدید از قتل فجیع فرزند امام جمعه خاش + عکس

آزار ایوانکا ترامپ در برنامه زنده توسط بازیگر بی حیا + فیلم

140 تذکر جدی به مجری پرحاشیه این روزها / سخن بزرگان علی انصاریان ممنوع! +فیلم

هشدار قاطع رئیس پلیس تهران به هواداران وحید مرادی

فوری / مولوی شهر خاش ترور شد + اولین عکس از جسد

این مرد در یک روز با دختر عمو و دختر عمه زیبایش ازدواج کرد + تصاویر

شوهر ندا با زن دیگری به اتاق همسرش رفت / لباس های روی زمین خانه راز کثیفی داشت

3 متهم قتل وحید مرادی همقسم شده اند اعتراف نکنند! / ما به قلبش چاقو نزدیم +جزییات

ملانیا ترامپ هرجور عکسی را از خودش خیلی گران می فروشد!

راز این مدرسه مخفی لو رفت!

طاهر 15 ساله در تهران بَردگی می کند! / همه درآمدم برای رئیس است !

این آقای بازیگر در طلاق رکورددار است! + عکس

قتل رییس شرکت هرمی در تهران / کارمند اخراجی اعتراف کرد +عکس

جزییات تیراندازی های خیابان سرچشمه تهران / امیر کیست؟ + عکس

دستگیری متهم پرونده خبر اجساد کودکان بدون کلیه در زاهدان!

2 خواهر همزمان شوهران خود را در زاهدان به قتل رساندند!

فیلم لو رفته از گنده لات بازی های قاتلان در زندان رجایی شهر کرج + جزییات

 

کدخبر: 394919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟