به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت‌۱۰:۲۰ صبح روز یک‌شنبه سوم‌تیرماه مردی سراسیمه با اداره پلیس Police تماس گرفت و گفت: شاگرد مغازه‌اش در بستنی فروشی حوالی خیابان دماوند در شرق تهران به طرز مرموزی به قتل Murder رسیده است. 
با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۲۶ تهرانپارس راهی محل حادثه Incident شدند و با جسد پسر ۲۱‌ساله‌ای به نام حسام در نیم طبقه بالای مغازه روبه‌رو شدند. در حالی که بررسی‌ها حکایت از این داشت مقتول با اصابت دو ضربه چاقو به شکم و سینه به قتل رسیده است، مأموران با حفظ صحنه جنایت Crime موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و لحظاتی بعد بازپرس همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداخت. نخستین تحقیقات نشان داد مقتول شب‌ها در نیم‌طبقه بالای مغازه می‌خوابیده و به احتمال زیاد هم در خواب به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد این مغازه دو شاگرد داشته که یکی از آن‌ها پسر دانشجویی به نام ابراهیم است و دیگری هم حسام بوده که داخل مغازه به قتل می‌رسد. 
صاحب مغازه درباره حادثه گفت: حسام مدتی است به عنوان شاگرد در مغازه من کار می‌کرد. از آنجایی که او جایی برای خواب نداشت شب‌ها در نیم‌طبقه بالای مغازه می‌خوابید. شب قبل پس از پایان کار، ابراهیم که دانشجو است به خانه‌شان رفت و من تا نزدیکی ساعت‌۲۴ شب همراه حسام در مغازه مشغول به کار بودم. پس از پایان کار از حسام خواستم در مغازه را از داخل قفل کند تا دزد The Thief به مغازه‌ام دستبرد نزند و حسام هم در مغازه را بست و من هم به خانه‌ام رفتم. صبح ساعت ۱۰‌صبح بود که به مغازه آمدم. ابراهیم مشغول به کار بود، اما خبری از حسام نبود. ابتدا فکر کردم حسام برای انجام کاری بیرون رفته است، اما وقتی از او خبری نشد از ابراهیم جویای احوالش شدم که ابراهیم گفت: حسام هنوز در بالا مغازه خواب است. در حالی که ناراحت شده بودم به نیم‌طبقه بالا رفتم. او پتویی روی سرش کشیده بود که صدایش زدم و گفتم حسام بیدار شو ظهر شده است، اما او جواب مرا نداد و همچنان بدون حرکت زیر پتو آرام گرفته بود که با دمپایی به پایش ضربه‌ای زدم تا بیدارش کنم، اما باز هم جوابی نداد که مشکوک شدم و پتو را از رویش کنار کشیدم و با جسد خونین او روبه‌رو شدم که با دو ضربه چاقو به سینه و شکمش به کام مرگ رفته بود. در حالی که به شدت شوکه شده بودم با اداره پلیس تماس گرفتم و موضوع را خبر دادم. 
ابراهیم هم به مأموران گفت: صبح وقتی به محل کار آمدم در مغازه نیمه‌باز بود. فکر کردم حسام برای خرید نان یا مواد غذایی بیرون رفته است. شروع به کار کردم، اما خبری از حسام نشد که به نیم طبقه بالا رفتم. او زیر پتو خوابیده بود. هر چقدر صدایش زدم جواب نداد. با خودم گفتم خسته است و خودش ساعتی دیگر بیدار می‌شود. مشغول کار بودم که صاحب مغازه آمد تا اینکه دقایقی بعد از من سؤال کرد حسام کجاست که به او گفتم هنوز خواب است. وقتی به محل خواب او رفت ناگهان فریادی زد و درخواست کمک کرد. 
مأموران در بررسی‌های محل حادثه دریافتند که عامل یا عاملان قتل بدون تخریب در وارد مغازه شده‌اند و به احتمال زیاد مقتول را در خواب غافلگیر کرده و به قتل رسانده‌اند. همچنین مشخص شد قاتل The Murderer یا قاتلان پس از قتل بدون هیچ سرقتی از مغازه خارج شده و گریخته‌اند. 
همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل یا عاملان قتل شاگرد مغازه بستنی فروشی را آغاز کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

2 ماه آزار زن شوهردار در اسارتگاه شرور محله

کور شدن خانم مدل توسط یک مرد در حمام +عکس

زن اسیدپاش دیوانه نیست /صفورا شوهرش را ذوب کرد! + عکس

یک آبادانی برای وحشت آفرینی برق یک منطقه را قطع کرد

این پسر را می شناسید؟! / او قاتل فرای پارک است!+عکس

بخش‌هایی از بازار تهران امروز هم بسته ماند/تجمع در خیابان پانزده خرداد

یک مرد به خانم آرایشگرها تتوی بدن آموزش می داد /دادستان وارد عمل شد

دعوای خونین بین شادی کنندگان دیشب گیشای تهران + فیلم

پشت پرده حمله مسلحانه به فرماندار آبادان چه بود؟! + عکس

عروسمان وقتی به اتاق رفت برادرم را در وضعیت ناجوری دید!

مرد تهرانی در حمام زنش را با اره تکه تکه کرد!

آزادی پدر و نامادری کودک آزار ماهشهری با فیش حقوقی ! + عکس

فوتبالیست های تیم ملی جوانان در یک غار ناشناخته گیرافتادند! /خطر مرگ وجود دارد!

2 ماه تجاوز به زن شوهردار در اسارتگاه شرور ترسناک

پسر 14 ساله را برهنه در خرابه پیدا کردند! / 2 مرد شیطان صفت دستگیر شدند+عکس

کدخبر: 392702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟