تیر غیب پدری را کنار دختران خردسالش کشت!+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، گلوله به قفسه سینه این مرد که با دو دختر خردسالش در چادر مشغول استراحت بود برخورد کرده و موجب مرگ او شد. تریستان بودت 35 ساله داروساز اهل کالیفرنیای آمریکا دخترهایش را به تعطیلات برده بود تا همسرش اریکا که پزشک Doctorاست بتواند برای امتحاناتش به راحتی مطالعه کند. پلیس Police در پی تماسی مبنی بر شلیک گلوله در این پارک طبیعی به محل رفت و در چادر بودت با جسد غرق در خون او مواجه شد. دو دختر او در این حادثه Incident آسیبی ندیده بودند. ماموران مرگ او را به عنوان پروندهقتل Murder دنبال می‌کنند ولی هنوز هیچ متهم یا انگیزه‌ای نیافته‌اند. 
بودت از دانشگاه برکلی مدرک دکترای داروسازی داشت و از وقت‌گذرانی در طبیعت با دخترهایش لذت می‌برد. او و همسرش اریکا به تازگی توانسته بودند بعد از سالها تلاش زندگی‌شان را روی روال بیاندازند. 
خانواده او در بیانیه‌ای در مورد او نوشته‌اند: تریستان، تو پدر، همسر، پسر و برادری فوق‌العاده بودی. تو همیشه به خاطر وقف کردن زندگی‌ات برای همسر و دو دخترت مورد تحسین همه بودی. همه ما بسیار خوش‌شانس بودیم که تو را در این مدت کوتاهی که روی زمین داشتی شناختیم. تو خیلی زود از ما گرفته شدی. در حالی که مشغول کار و زندگی مورد علاقه‌ات با دخترهایی که عاشقانه دوستشان داشتی بودی. دلمان خیلی برایت تنگ خواهد شد. 

4D9668FD00000578-5879979-image-m-35_1529854882652

کدخبر: 392294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟