یک زن نوزادش را شبیه گوشت کباب شده دیده بود + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک مادر 21 ساله در نیوجرسی به جرم Crime کشتن Killing کودک یک روزه اش به 7 سال زندان Prison محکوم شد.

طبق گفته های همسر جید فانز ( قاتل The Murderer )، از زمانی که در بیمارستان کودک را به اتاق آوردند، جید دچار حالت های روانی شده بود انگار که فرزندمان را گوشت کباب شده یا همبرگر با پنیر دیده بود و با چشمانش قصد کشتن و خوردن او را داشت!

وی در ادامه افزود: وقتی ما متوجه حالت های روانی او شدیم در حدی که امکان داشت کودک را از او دور کردیم تا اتفاق خاصی رخ ندهد، این قضیه ادامه داشت تا زمانی که به خانه آمدیم و مهمان ها برای دیدن جید و کودکمان پیش ما آمدند، نمی دانم که چطور اتفاق افتاد اما جید به بهانه خلوت کردن یواشکی با بچه به سمت اتاق خواب رفت و زمانی برگشت که خودش تنها بود.

وی در ادامه گفت: هنگامی که جید تنها به جمع پیوست، ابتدا شک کردم و به سراغ بچه ام رفتم که او را در حمام اتاق خوابمان در حالی که خفه شده بود پیدا کردم.

از شدت ترس و عصبانیت نمی دانستم که کار درست چیست ؟ اما زمانی به خود آمدم که جید را زیر مشت و لگد هایم گرفته بودم و او از شدت خونریزی بعد از زایمانش بیهوش شده بود.

طبق گفته های پزشک Doctor قانونی کودک به دلیل فشار دادن گلویش کشته شده و مادر به دلیل این که جسد را نابود کند، او را در حمام گذاشته و قصد داشت با سیفون دستشویی یا وان حمام، او را که جثه ریزی هم داشت، دفن کند.

پلیس پس از ثبت گزارشات برای تحقیقات به سراغ کارکنان بیمارستان رفت و پزشک معالج جید معتقد بود که او برای زایمان هم که به اتاق عمل می رفت با مشت زدن به شکمش قصد نابود کردن بچه را داشت که با کمک پرستاران توانستند او را مهار کنند.

مامور پلیس Police پس از ثبت اظهارات همسر جید و شاهدان، او را برای حکم قضایی به دادگاه نیوجرسی فرستاد و مادر بی رحم در حکم نهایی به 7 سال زندان محکوم شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

طناب دار دور گردن قاتل بود که شرط عجیب را پذیرفت و زنده ماند!

تلخ ترین تصاویر از مرگ 3 کودک ! / جهان شوکه شد! + عکس ها

جنازه دختر 8 ساله در وضعیت ناجوری پیدا شد!

مهدی طارمی برای اولین بار دستان پدرش را بوسید + عکس

شهلا و سمیرا باعث خائن شدن من برای معصومه شدند!

وقتی لباس خاص زنم را داخل ماشین پیدا کردم، خشکم زد / او شب دیر به خانه آمده بود!

عکس های بدون لباس دختر مقام بلند پایه کشور را به هم ریخت!

شوهر غیرتی سکینه را وسط خیابان طرز فجیع کُشت!

نجات معجزه‌آسای مردی از داخل خودرویش زیر آب + تصویر

راننده سگ را با طناب پشت ماشینش می کشید!؟ + تصاویر تلخ

جزییات تکاندهنده فروش نوزاد در ایران ! / یک مقام دولتی عنوان کرد

یک زن نوزادش را شبیه گوشت کباب شده دیده بود + عکس

زنی به جای برنزه شدن هیولای زشت شد! + عکس 16+

بحران جدید در تهران / آب و برق نداریم!

 

کدخبر: 392184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟