به گزارش رکنا، اوایل سال ۹۶ به پلیس Police غرب تهران خبر رسید جدال دو برادر در یک خانه به خون کشیده شده و برادر کوچک به نام آریا کشته شده است. پلیس به خانه مورد نظر رفت و با جنازه آریا که با یک ضربه چاقو کشته شده بود روبرو شد .در آن میان برادرش ۴۵ ساله وی به نام آرمان خودش را عامل جنایت Crime معرفی کرد و گفت: برادرم را کشتم چون گمان می کردم با همسرم در ارتباط است.

آرمان به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت و در حالی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge توکلی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد که توانست رضایت اولیای دم را جلب کند.

آرمان در دفاع از خود گفت :من و همسرم زندگی خوبی داشتیم و صاحب دو فرزند بودیم .اما مدتی بود به رابطه همسرم با برادر کوچکم مشکوک شده بودم. آریا رفتارهای عجیبی داشت و با زنان زیادی در ارتباط بود . او گاهی اوقات برای همسرم پیامک ارسال می‌کرد و بارها مقابل من با همسرم شوخی کرده بود.رابطه صمیمانه آنها با هم موجب شد تا به آنها مشکوک شوم.من حتی مدتی قبل به دادگاه رفتم و علیه همسرم و برادرم شکایت کردم و خواستم تا از فرزندانم آزمایشDNA گرفته شود .با آن که جواب آزمایش منفی بود اما من همچنان به آنها مشکوک بودم.

وی در تشریح جزییات جنایت گفت: آن روز به خانه برادرم رفته بودم تا در این باره با او صحبت کنم اما او با بداخلاقی با من برخورد کرد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودمند با چاقو یک ضربه به او زدم .

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت :من وضع مالی خوبی دشتم و حتی سه خانواده فقیر را نیز تحت پوشش مالی قرار داده بودم.اما این ماجرا باعث شد زندگی ام تباه شود.حالا با توجه به رضایت اولیای دم از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به رضایت اولیای دم این متهم را به دوسال زندان Prison محکوم کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به سپیده توسط 2 مرد اجیر شده از سوی شهاب

شکایت یک مرد مازندرانی از آرایشگاه زنانه!

جاسوسی وزیر اسرائیل برای ایران / «سگو» مامور اطلاعاتی ایران بود! +عکس

این مرد در وسوسه صیغه یک زن در دام شومی افتاد!

تجاوز به ۶ دانش‌آموز لرستانی / مدیرکل چه می گوید؟!

سربازی که دستور «حاج قاسم سلیمانی» را اطاعت نکرد! + عکس

فیلمی منتشر نشده از شب فاجعه / ثلاث پشت فرمان اتوبوس بود!+فیلم

چرا ویلای سردار فیروزآبادی در لواسان باید پس از 25 سال تخلیه شود؟

شکنجه های بی رحمانه یک دختر در سرویس بهداشتی / عکس این دختر اشک همه را درآورد

اعتراف به آزار 41 دختر ایرانشهری / مرا به زور به یک خانه بردند و 4 نفری به جانم افتادند!

دستگیری نو عروس‌17‌ساله با ملافه خونین در تهران + عکس

تجاوز به دختر 15 ساله توسط مردی که می گوید خواب بود !

کدخبر: 390194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟