با گرفتن آدرس به محل مراجعه کردیم. با راهنمایی همسایه‌ها به منزل مورد نظر هدایت شدیم. زن و شوهری جوان به عنوان مالکان این منزل معرفی شدند. با ورود به منزل دو حلقه مار بزرگ در گوشه‌ای از خانه چمباتمه و با زبان‌هایی که این طرف و آن‌طرف می‌رفت و فیش‌فیش‌ کنان به ما زل زده بودند. فقط کافی بود یک حرکت اشتباه انجام دهیم که تبدیل به آخرین اشتباه زندگی ما بشود. به هر سختی بود توانستیم با تجهیزاتی که همراهمان بود این مارها را زنده‌گیری کنیم.

با بررسی ماجرا مشخص شد این مارهای حدودا دو متری یکی مار خطرناک کبری و دیگر مار آتشی بوده است. اما حضور این گونه از حیوانات در فضای شهری کمی تعجب‌برانگیز بود.

از مرد جوان نحوه ورود مارها به خانه را پرسیدیم، البته جعبه‌های مخصوص حمل مار هم در وسط این منزل افتاده بود. مرد جوان با سرافکندگی اعلام کرد: «‌‌ما امروز صبح به وکیل‌آباد رفته بودیم و تا نزدیکی‌های غروب آنجا بودیم. برای اینکه به ترافیک بازگشت برنخوریم زودتر به سمت مشهد حرکت کردیم. همان‌طور که من رانندگی می‌کردم، همسرم به من دو جعبه را نشان داد که به طرز عجیبی بسته‌بندی شده و در کنار جاده افتاده بود. ما گمان کردیم که باید کالای با ارزشی همچون پول و جواهر درون این جعبه‌ها باشد که با این دقت بسته‌بندی شده‌اند. چون کسی آن دور و بر نبود، جعبه‌ها را درون صندوق عقب خودرو گذاشتیم و با خود به منزل آوردیم. بعد از رسیدن به خانه جعبه‌ها را در کنار سایر وسایل داخل آوردیم. همسرم اصرار داشت تا زودتر آن‌ها را باز کنیم و ببینیم درونشان چه چیز است. خودم هم خیلی کنجکاو بودم، سر یکی از جعبه‌ها را باز کردیم که صدای فیش‌فیش عجیبی شنیدیم و بلافاصله سر یک مار بزرگ از جعبه خارج شد، من که هول شده بودم، جعبه‌ها را به وسط اتاق پرتاب کردم و با چشمان خودم دیدم دو مار بزرگ از این جعبه‌ها بیرون آمدند. همسرم با دیدن مارها جیغ کشید و از خانه بیرون دوید من هم پشت سرش فرار Escape کردم و در خانه را بستم و بعد هم موضوع را به آتش‌نشانی اعلام کردیم.»

در ادامه بررسی کردیم که جعبه‌های حاوی این مارهای خطرناک در کنار جاده چه می‌کرده است. پلیس Police اعلام کرد فردی از سرقت Stealing جعبه‌ مارهایش شکایت کرده و به پلیس گفته که برای قضای حاجت جعبه‌های حاوی دو مار خطرناک که برای معرکه‌گیری از آن‌ها استفاده می‌کرده را کنار جاده گذاشته و به دست‌شویی رفته اما وقتی برگشته با جای خالی جعبه‌ها اعلام کرده‌است مواجه شده و بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کرده است.

سهیل دیبا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جوان شیطان صفت را شناسایی کنید + عکس

انتشار عکس های ناجور دختر جوان هنگام تعویض لباس در میهمانی

قتل دختر 4 ساله توسط مادر خوش گذران!

مرد بی رحم بچه 5 ساله را به خاطر یک لنگه کفش زنده زنده به آتش کشید +عکس

ماجرای ربودن و آزار دادن 41 دختر جوان در ایرانشهر چه بود؟! / تایید فاجعه بزرگ

نقشه دزد هنگام پخش بازی تیم ملی ایران و مراکش / یک مرد از سوی پسرش کتک خورد!

راز شناسنامه سیاه ساعتی قبل از صیغه شدن دختر 14 ساله مشهدی!

دستگیری دختر هزار چهره در مشهد

اولین فیلم از لحظه حمله تروریستی در مسکو

زن جوان شوهرش را به خاطر بازیگری در فیلم های ناجور عقیم کرد+ عکس

اعتراف بهزاد و نگار به رفتار بیشرمانه با 8 زن گیلانی + عکس

پریناز و 2 پسر لباس مرد تهرانی را در خیابان خلوت درآوردند!

 

کدخبر: 389430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟