وقتی به محل رسیدیم معلوم شد روستاییان اجساد دو نفر را از چاه بیرون و رویشان پارچه کشیده‌اند. از خودرو پیاده شدیم و جلو رفتیم، مردی میان‌سال گریان جلو آمد و با دست به اجساد اشاره کرد و گفت: « این دو نفر خواهر و برادر هستند. برادر این زن مقنی بود و چاه می‌کند و این خانم و دو فرزندش با چرخ چاه خاک‌ها را بالا می‌کشیدند. امروز مرد مقنی بعد از کار قصد داشت از چاه بیرون بیاید که نتوانست. خواهرش فهمید او دچار گازگرفتگی شده است. زن جوان خودش به درون چاه رفت که او هم دچار گازگرفتگی شد. وقتی موضوع را به ما گفتند، اول به آتش‌نشانی خبر دادیم و بعد هم اجساد را بیرون کشیدیم.»

از فردی که این حرف‌ها را می‌زد پرسیدم، شما که می‌دانستید چاه گاز دارد چطور توانستید اجساد را بیرون بکشید؟ مرد میان‌سال که فردی دنیادیده بود گفت: «‌وقتی که فهمیدیم آن‌ها دچار گازگرفتگی شده‌اند، یک سطل آهک درون چاه فرستادیم و گاز چاه را خنثی کردیم. بعد هم اجساد آن‌ها را بیرون کشیدیم.»

هم‌زمان من به سمت اجساد رفتم و خواستم چادر را از روی زن بردارم که یکی خودش را جلو انداخت و گفت:«آقا شما نامحرمید، حق ندارید چادر را بردارید.»

او را کناری زدم و گفتم: « من امدادگرم، وظیفه‌ام همین است.» چادر را از روی صورت زن جوان برداشتم و متوجه شدم که از دهان زن کف خارج می‌شود و همین نشان می‌داد که او هنوز زنده است، بلافاصله جسد مرد را معاینه کردم و مشخص شد که او هم بیهوش شده است. فریاد زدم که آن‌ها زنده‌اند و بلافاصله ماسک اکسیژن را روی صورت آن‌ها گذاشتیم و موضوع را به اورژانس پزشکی اطلاع دادیم.

با حضور تکنسین‌های اورژانس و معاینات اولیه، پزشک Doctor اورژانس اعلام کرد: «‌اگر چند دقیقه دیرتر عمل کرده بودید، این افراد حتما جان خود را از دست می‌دادند.» خدا را شکر کردیم که در یک عملیات دیگر ما را سربلند کرد و شرمنده مردم نشدیم. خوردن نهار بعد از نماز مغرب و عشا هم لذت خاص خود را دارد.

سهیل دیبا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نامه 40 وکیل به رهبری برای توقف اعدام رامین حسین پناهی + عکس

حقایقی که درباره مهناز افشار نمی دانید!

مرگ ناگهانی و باورنکردنی بازیگر 20 ساله مشهور + عکس

ورود دادستان تهران به برنامه جنجالی ماه عسل !

شکایت پدر یکی از کودکان از سعید طوسی در ترکیه/ این کودک همراه سعید طوسی به ترکیه رفته بود

لحظه زنده شدن نوزاد مُرده داخل قبر! + فیلم

تجاوز به پسر 16 ساله به بهانه جابه جایی فرش توسط 2 پسر همسایه + عکس

شوهر دوستم به من تجاوز کرد وقتی شکایت کردم، شوهرم مرا طلاق داد!

دزدیدن گل های روی سنگ قبر نازنین 12 ساله / رازی که نگفتنش از گفتنش تلخ تر است!

وقتی فهمیدم زن غریبه صیغه شوهرم است، دنیا روی سرم خراب شد!

شوهرم با دختر دایی اش همخوابی می کرد / راز 4 ساله حلقه نامزدی در دست عروس بی نوا

کدخبر: 387581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟