تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی در جیرفت

مسئول عقیدتی نیروی انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر شهید والا مقام عرصه امنیت که با حضو مدیر کل امینتی استانداری کرمان، جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان، فرماندار ، ائمه جمعه و سایر مسولان لشکری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت استوار فردین سنجری گفت: هیچ مقامی بالاتر از شهادت نیست، از این رو شهیدان جایگاه ویژه ای برخوردارند و شهید سنجری هم به این مقام شامخ دست یافت.

حجت الاسلام ایروانی افزود: امروز در اثر خون شهدا نعمت امنیت را داریم و امروز این امنیت مطلوب را در کانون ناامنی مدیون خون شهدا هستیم. همانگونه شاهد هستید در بیرون از مرزها و در داخل مرز با خون شهدای حرم و دیگر شهدا دارای امنیت هستیم و این مهم به برکت خون شهداست.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی مجاهدین واقعی فی سبیل الله هستند چرا که شب و روز در پی امنیت و آسایش مردم هستند. اگر همه اقشار جامعه در حال فعالیت هستند این به برکت خون شهداست از این رو باید مدیون خون شهدا و رشادت های ماموران انتطامی باشیم.

و با بیان این که تک تک مردم باید در ایجاد امنیت مطلوب تلاش کنند خاطرنشان کرد: امروز در فضاهای مجازی به تخریب نیروهای انتظامی سپاه و ارتش می پردازند و وظیفه ماست این دسیسه دشمن را خنثی کنیم چرا که دشمن با این نقشه به دنبال از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

پیکر استوار شهید فردین سنجری بر دست مردم روز دار مردم دارالولایه از میدان امام خمینی (ره) تا حسینه شهدا تشییع شد و سپس در گلزار شهدای شهرستان جیرفت به خاک سپرده شد.

کدخبر: 387555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟