زجرکش کردن کودک 8 ساله توسط پدرناتنی!+فیلم و عکس تلخ
حجم ویدیو: 16.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40

به گزارش گروه ترجمه رکنا،مادری بیرحم و دوست پسرش به دلیل این که فکر می کردند پسر 8 ساله شان همجنسگراست او را به قتل Murder رساندند.

مروارید فرناندز 34 ساله و اسحاق آگویر 37 ساله به جرم Crime قتل گابریل پسر 8 ساله مروارید محکوم شدند.

طبق گزارشات پلیس Police دلیل قتل بازی گابریل با عروسک هایش بوده است!

آن ها فکر می کردند که اگر کودک بیچاره با اسباب بازی هایش بازی می کند قطعا همجنسگراست و باید مجازات شود.

اسحاق، گابریل را به دلیل این که پسر دوست دخترش بود بارها آزار و اذیت می کرد و این که گابریل همجنسگراست را او به مروارید گفت و درخواست کرد که او را تنبیه کند تا دیگر سراغ عروسک هایش نرود و فکر کاری به سرش نزند.

اسحاق بارها پسر 8 ساله در کابینت های آشپرخانه زندانی Prisoner می کرد و به او به جای غذا، مدفوع میداد تا سیر شود و او را مجبور می کرد جای آب از ادرار خود و اسحاق بنوشد تا پاک شود.

این قضیه ماه ها طول کشید و گابریل به دلیل ادیت و آزار مادر سنگدل و همراهش دچار بیماری تنفسی و ریوی شده بود اما آن ها او را باز هم مورد ضرب و شتم قرار می دادند.

یک روز که گابریل با عروسک خرسی اش خوابیده بود اسحاق به سراغ او می رود و با چوب شروع به زدن کودک بی گناه می کند و با فریاد به مروارید میگوید: من میگم این بچه کثیف و هرزه است و باید کشته بشه ، من هر سری دیدمش با عروسک هایش خوابیده و حال می کند این بچه حتما همجنسگراست و وجودش گناه است و باهم تصمیم میگیرند او را با گلوله بکشند.

همسایه کناری شان که یک پیرزن با پرستارش بود متوجه جیغ و داد و صدای شلیک گلوله می شود و از پرستارش درخواست می کند تا با پلیس هرچه زودتر تماس بگیرد تا جان گابریل را نجات بدهند اما وقتی پلیس به خانه آن ها می آید با گابریلی که غرق خون بود و مروارید و اسحاق بالاسرش نشسته بودند و مشروب میخوردند رو به رو شدند.

پس از رساندن گابریل به بیمارستان ، او به دلیل شکستگی جمجمه و خونریزی زیاد به خاطر گلوله ای که در کشاله ران و ریه اش بود کشته شد.

دادگاه پس از شنیدن گزارشات پلیس و اعترافات آن ها ، مروارید فرناندز را به حبس ابد و اسحاق آگویر را به اعدام execution محکوم می کند.

همجنسگرا (2)

 

کدخبر: 386993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟