اخاذی از دختران با اسنپ چت / تصویر تان منتشر می شود + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جوان 18 ساله ای در لیورپول به جرم اخاذی از دختران جوان دستگیر شد.

قربانی در دادگاه گفت: من از وقتی برنامه اسنپ چت و اینستگرامم را نصب کردم مزاحمت های زیادی برام ایجاد شد ، طوری که این اواخر به تهدید کشیده شده بود. گاهی اوقات یک نفر با اکانت jacktommo2000 در اینستگرام به من پیام می‌داد و می‌گفت: که اگر عکس هایی که در اینستگرام میگذاری طوری نباشد که من دوست دارم، عکس هایی که از قبل گذاشتی را با فتوشاپ برهنه و پخش می کنم .

من اوایل خیلی ترسیدم و فکر می کردم حرف هایش واقعیت دارد، به همین دلیل سعی کردم با او یک جوری راه بیایم، او از من عکس های زشت و خجالت آور می‌خواست و اوایل که من مخالفت می کردم برای این که من باورم بشود راست میگوید، یکی از عکس هایی در پیج شخصی ام گذاشته بودم و هم در پروفایل اسنپ چتم، با برنامه ای خیلی حرفه ای برهنه درست کرد و برای من فرستاد و گفت: از من هر کاری بر می آید ، اگر عکس های بهتری برای من نفرستی ، پست های قبلی که داری را در وضعیت ناجور درست و در فضاهای مجازی پخش می کنم.

وی ادامه داد : من وقتی با این قضیه رو به رو شدم فهمیدم که توان مخالفت ندارم اما نمیتوانستم پیشنهاد های شرم آور او را قبول کنم ، تصمیم گرفتم با پلیس این قضیه را زودتر در میان بگذارم.

پلیس پس از تحقیقات طولانی از طریق اکانت هایش توانست رد او را پیدا و دستگیر کند.

توماس در اعترافاتش گفت: من از این که از دختران و زنان عکس داشته باشم لذت میبرم. به همین دلیل با تهدید کردن قصد داشتم آن ها را رام کنم تا به هدف خودم برسم و وقتی متوجه شدم در اینستگرام و اسنپ چت راحت تر میتوانم به این عکس ها دستیابی داشته باشم به کار خودم با اکانت های مختلف ادامه دادم و پشیمان نیستم.

دادگاه پس از شنیدن اعترافات او و قربانی ، توماس را به مدت 18 ماه زندانی کرد.

کدخبر: 386697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟