کابوس زنان جوان در تهران دستگیر شد / او و همدستش چه نقشه ای داشتند؟ + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در محدوده مجتمع های تجاری تیم عملیات کلانتری بررسی های تخصصی خود را آغاز کرد.
رئیس کلانتری 121 سلیمانیه خاطرنشان کرد: پس از بررسی های میدانی و تحقیق از مالباختگان که همگی خانم های جوان بودند که برای خرید به مراکز تجاری مراجعه می کردند مشخصات ظاهری و شگرد سارقان مورد توجه قرار گرفت. 
وی ادامه داد: با کنترل موقعیت های محل، رد پای سارقان رویت که ماموران مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر به خانمی نزدیک شدند که با گوشی خود در حال صحبت بود.
مالمیر بیان کرد: در یک لحظه نفر ترک نشین اقدام به سرقت Stealing کیف خانم نمود که قصد فرار Escape داشتند که با مداخله فوری ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. 
این مقام انتظامی به شهروندان بالاخص خانم ها توصیه کرد به هنگام حضور در اماکن عمومی مراقبت لازم را از اموال خود داشته باشند و در خیابان ها به هنگام صحبت کردن با گوشی خود از حفاظت کیف دوشی خود غافل نشوند و با مشاهده افراد مشکوک ضریب حساسیت توجه خود را افزایش دهند و از طریق تماس با پلیس Police همیشه هوشیار ۱۱۰ ماموران را به یاری سریع بطلبند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
 

کدخبر: 353768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟