2 موتورسوار دختری به نام نسرین را از جشن عروسی دزدیدند + عکس

چند روز قبل مأموران پلیس از دستگیری یک سارق موتور‌سوار به دست رهگذران با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه Incidentکه مقابل تالار عروسی در خیابان دماوند بود با جمعیت زیادی روبه‌رو شدند که پسر موتور‌سواری را به اتهام سرقت Stealing دستگیر کرده بودند. 
بررسی‌ها حکایت از این داشت که لحظاتی قبل پسر موتور‌سوار، دختر خردسالی را از جلوی در تالار عروسی با موتورسیکلتش ربوده و کمی آن طرفتر پس از سرقت طلاهایش او را رها کرده‌ بود، اما هنگام فرار Escape با خودروی عبوری تصادف Crash کرده‌ است و گرفتار می‌شود. بدین ترتیب مأموران متهم و شاکی را به اداره پلیس منتقل کردند. 
پدر دختر خردسال با شکایت از سارق موتورسوار گفت: امشب در جشن عروسی یکی از بستگان در تالار دعوت بودیم. چند ساعت قبل همراه خانواده‌ام به تالار آمدیم تا اینکه دقایقی قبل مراسم تمام شد.

وقتی مراسم تمام شد دخترم نسرین که بازیگوش است از من و مادرش جدا شد و همراه بدرقه‌کنندگان عروس مقابل تالار رفت. ثانیه‌هایی بعد صدای فریاد و گریه دخترم به گوشم رسید که دیدم مرد موتورسواری او را به زور سوار موتور کرد و به سرعت حرکت کرد.

با داد و فریاد از همه درخواست کمک کردم و به تعقیب موتور سیکلت پرداختم. سارق موتور‌سوار کمی آن طرفتر طلاهای دخترم را از گردنش بیرون آورد و او را رها کرد و خودش با موتور سیکلت فرار کرد. دخترم از شدت ترس دست و پایش می‌لرزید و فریاد می‌زد و من هم پای پیاده سارق را تعقیب کردم.

سارق موتور‌سوار با سرعت زیاد در حرکت بود که چراغ راهنمایی و رانندگی چهار‌راه قرمز شد و خودروها توقف کردند و سارق موتور سوار هم تعادلش را از دست داد و با خودرویی تصادف کرد. پس از این با کمک رهگذران او را دستگیر کردیم. متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم Crime خود اقرار کرد و چند روز قبل متهم برای بازجویی به دادسرای ویژه سرقت منتقل شد. 
او با اعتراف به سرقت طلای دختر خردسال به چند سرقت دیگر از دختران خردسال اعتراف کرد. وی گفت: مدتی است در حوالی تالارهای عروسی با موتور سیکلتم پرسه می‌زنم و دختران خردسالی که طلا و جواهرات زیادی در دست و گردن دارند زیر نظر می‌گیرم. وقتی دختران خردسال از پدر و مادرشان جدا می‌شوند در فرصت مناسب به آنها نزدیک می‌شوم و طلاهای آنها را سرقت می‌کنم. 
متهم برای ادامه تحقیقات و شناسایی شاکیان احتمالی به دستور بازپرس دادسرا در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 363441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟