حجم ویدیو: 34.30M | مدت زمان ویدیو: 00:03:30

محمد بهشتی از مدیران سینمایی دهه شصت در نشستی از عدم حضور و فعالیت برخی از بازیگران قبل از انقلاب گفت: "وقتی می گفتیم سینما Cinema مردم یاد چیزهایی می افتادند و ما با تغییراتی می خواستیم مردم یاد آن چیز ها نیفتند، به همین علت برخی از سوپر استارها تا یه زمانی نباید حضور می داشتند، این به این معنی نبود که این ها آدم های بدی بودند چه بسا که انسان های شریفی بودند. شخصا با آقای ملک مطیعی و مرحوم فردین در همان زمان صحبت کردم و توضیح دادم.

وی افزود: فردین جز آدم های محترم قبل از انقلاب بود ، او جوانمرد و خانواده دوست بود و من به ایشان توضیح دادم که علت ممنوع الکاری سوپراستارهای قبل از انقلاب به علت این است که آرامش روانی بهتری سینما پیدا کند.مرحوم فردین خودشان خواستند که حضور نداشته باشند و گفت: " سینما مهم تر از خودم است".

بهشتی در ادامه گفت: آقای وثوقی از طریق شخصی پیام دادند که به ایران باز گردند و من در جواب به ایشان گفتم که اگر از لحاظ مالی و امنیتی مشکلی ندارند ، دلیلی برای عدم حضورشان در ایران وجود ندارد.

محمد بهشتی در آخر اضافه کرد: فضای بحران زده سیاسی است که اجازه می دهد از مرگ مرحوم ناصر ملک مطیعی استفاده ابزاری شود و اینکه صورت حساب 40 ساله بر روی میز می گزارند بی انصافی است."

 

کدخبر: 385603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟