وقتی وارد خانه شدم دخترم دستپاچه شد و جوان غریبه از خانه فرار کرد!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، 19 تیرماه سال 96 به پلیس Police ورامین خبر رسید یک پسر ۲۵ ساله به نام حسن هنگام فرار Escape از خانه یک مرد با ضربه چاقو زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

پسر جوان به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر برخورد چاقو با قلبش جان سپرد. به این ترتیب مرد 50 ساله به نام مصطفی بازداشت شد و به پرتاب کردن چاقو اعتراف کرد.

وی روز گذشته در شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge توکلی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه اولیای دم برای مصطفی حکم قصاص خواستند.

سپس وی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: آن روز از محل کارم مرخصی گرفتم تا به خانه بیایم اما مقابل در پسرجوانی را دیدم که وارد خانه ما شد. چون همسرم خیاط است فکر کردم پسر یکی از مشتری‌ها است که برای تحویل گرفتن لباس مقابل در آمده است. چند دقیقه ای را در خیابان ایستادم اما چون خبری از پسر جوان نشد مقابل در رفتم و زنگ زدم. دخترم در را باز کرد. سراغ پسر جوان را گرفتم اما دخترم دستپاچه شده بود که همان موقع پسر جوان از دستشویی بیرون آمد و فرار کرد .من فریاد زدم اما نتوانستم پسرناشناس را بگیرم. همان موقع با همسرم تماس گرفتم .همسرم گفت : برای تعویض پلاک رفته است .او مرا آرام کرد و دقایقی بعد به خانه برگشت.

این متهم ادامه داد :من آنقدر از این ماجرا شوکه شده بودم که مدام فریاد می کشیدم و فحاشی می‌کردم. همان موقع یکی از همسایه ها به حیاط خانه مان آمد تا مرا آرام کند. مشغول صحبت با مرد همسایه بودم که زنم را در حال صحبت کردن با تلفن همراهش دیدم. چون میدانستم پسر جوان آن سوی خط است تلفن را از دست همسرم گرفتم و از پسر جوان خواستم تا سر قرار بیاید، درخیابان مدام قدم میزدم و سیگار میکشیدم و در انتظار پسر جوان بودم. چند دقیقه بعد پسر جوان را دیدند که وارد خانه ما شد . به داخل خانه رفتم و با او درگیر شدم. او بار دیگر پا به فرار گذاشت. من هم چاقوی غلافداری را که روی تخت کنار حیاط بود برداشتم و به سوی او پرت کردم .

وی افزود: پسر جوان به سمت سر خیابان رفت اما در چاله ای افتاد. وقتی بالا سر او رسیدم متوجه شدم چاقو با قلب او برخورد کرده است . من به اصرار همسرم می خواستم پسر جوان را به بیمارستان برسانم اما همسایه ها دور ما جمع شده بودند . خواهر پسر جوان هم همان موقع در محل حاضر شد .او مدام روی ماشین می کوبید و فریاد می کشید. به همین خاطر اجازه نداد تا به سمت بیمارستان بروم. دقایقی بعد مرا به کلانتری بردند و در بازداشتگاه بود که فهمیدم پسر جوان فوت شده است .

این متهم گفت: باور کنید من هیچ وقت فکر نمی‌کردم پرتاب چاقو غلاف دار به سمت پسر جوان باعث مرگ او شده باشد.وی در پاسخ به سوال قاضی درباره این که به نظر می‌رسد از همسرت خواستی تا با پسر جوان قرار بگذارد و او را بار دیگر به خانه تان بکشاند به همین خاطر هم پسرجوان برای دومین بار فرار کرد، پاسخ داد: نه من چنین تصمیمی نداشتم. من در ان لحظه غیرتی شده بودم و می‌خواستم او را ادب کنم .

بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم اعتراف ناظم منحرف دبیرستان پسرانه / جزییات تکاندهنده

فوری/ دستور رهبر انقلاب به اجرای حدود الهی برای متهمان پرونده دبیرستان غرب تهران

فوری / سقوط هواپیما در رباط کریم / اعزام اورژانس به محل حادثه

دردسر ناظم منحرف تهرانی برای امام جمعه سابق شیراز ! + فیلم

دروغ بزرگ درباره ارتباط رضا شفیعی جم با خانم بازیگر سرشناس

جنجال فیلم عمل غیر اخلاقی خانم معلم با دانش آموز سر کلاس درس + عکس

این مرد کوتوله ناگهان غول بیابانی شد ! +تصاویر حیرت انگیز

اعدام یا شلاق؛ مجازات ناظم منحرف دبیرستان تهرانی چیست؟

دوست صمیمی ام وقتی زنم تنها بود به خانه ام رفت / این مرد اعدام می شود؟ + عکس

جدال زنانه آزاده نامداری و پرستو صالحی بخاطر افطاری رییس جمهور + عکس

الهه مطلقه بودومیثم او رابه دوستانش فروخت!/ زن 18 ساله سرنوشت تلخی دارد!

فحاشی به خانم بازیگر ایرانی به یک دلیل عجیب + عکس

دفاع از ناموس دختر دانشجو در برابر بوکسور تهرانی / نگار با ضربات مشت کشته شد +عکس

 

کدخبر: 384412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟