به گزارش روز یکشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، دانش آموزان و فرهنگیان مجتمع آموزشی نرگس، موجب آزادی Freedom سربازان جوانی شدند که از روی غفلت و ناآگاهی مرتکب جرایم سبک و غیرعمد و به لحاظ محکومیت های مالی گرفتار زندان Prison شده بودند.

ابوالقاسم حدادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی، علیرضا راه پیما مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، طاهری معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه یک به نیابت از مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جمع معلمان این واحد آموزشی حاضر شده و با اهدای لوح سپاس از مدیر، فرهنگیان و دانش آموزان این مجتمع قدردانی کردند.

در این آیین حدادی ابراز امیدواری کرد: حرکت خیر و عمل نیک اندیشی این واحد آموزشی، سرمشقی برای سایر مدارس شده و بستری فراهم شود تا افرادی که با یک قصور به زندان افتاده اند بتوانند به خانواده خود بازگردند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه باید در همه مولفه های تعلیم و تربیت صاحب برنامه باشیم خطاب به مدیر و کادر آموزشی این مدرسه افزود: این اقدام شما سر سلسله کاروان آزادی زندانیانی خواهد بود که به لحاظ محکومیت های مالی و جرایم سبک گرفتار زندان شده اند.

مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه این حرکت یک الگوی فرهنگی و تربیتی و یک خط شکنی زیبا در بین جامعه فرهنگیان و دانش آموزان است، افزود: با این اقدام روحیه هم زیستی را به نسل آینده ساز ایران اسلامی آموزش می دهیم.

راه پیما با قدردانی از کادر آموزشی و معلمان دبیرستان نرگس منطقه یک ابراز امیدواری کرد: اقدام خیرخواهانه دانش آموزان این دبیرستان، الگویی برای سایر مدیران و دانش آموزان باشد تا با برگزاری جشن های گلریزان، شرایط برای آزادی معلمان زندانی Prisoner و بازگشت آنان به آغوش خانواده های خود در عید سعید فطر مهیا شود.

همچنین نیکنام مدیر دبیرستان نرگس با ابراز خرسندی از حضور نمایندگان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این واحد آموزشی بیان کرد: سال آینده نیز تلاش می کنیم تا این امر خیر با مشارکت بیشتری ادامه یابد .

همچنین دبیرستان نرگس منطقه یک آموزش و پرورش شهر تهران پیش از این برای کمک به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه، 2هزار جفت کفش اهدا کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جهان مرگ بن سلمان را باور کرد! / اروپایی ها هم واکنش نشان دادند

پسر بی حیا نیمه شب به سراغ زن دایی رفت / این زن تهرانی صیغه 99 ساله بود!

سود ۱۳ میلیارد تومانی یک فرد در یک ماه!

حادثه خونین در مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی + عکس

رسید بانکی ناهید روزگارم را سیاه کرد / باور نداشتم همسرم اینگونه باشد

از ترس نامادری ام زن دوم سعید شدم / نقش مردان غریبه در زندگی ام پررنگ است!

شوهری که دوست پسر زنش شد / زن آبادانی با دوست شوهرش قرار عاطفی گذاشت

فوری / خطر تکرار فاجعه سقوط در قله دنا! / همه وحشت کردند + فیلم لحظه حادثه

انتشار صدای بهروز وثوقی در مراسم ناصر ملک مطیعی برای نخستین بار بعد از انقلاب + فیلم

نامه آزادی حمید صفت صادر شد / رهایی از زندان ساعت 5 عصر امروز + عکس

جمال در شرکت خصوصی زهرا 7 ساله را تنها گیر انداخت + عکس و جزییات

 

کدخبر: 384119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟