وقتی فهمیدم زنم در خانه مادرش با حمید بود از خود بی خود شدم! / این مرد در کرج محاکمه شد +عکس

رسیدگی به این پرونده از ظهر بیست وهفتم تیر سال 90 به‌دنبال تماس تلفنی با کلانتری 24 کمالشهر دردستور کار مأموران پلیس Police قرار گرفت. مأموران با حضور در محل جنایت Crime با اجساد دو زن و یک مرد رو به رو شدند که با اصابت ضربه‌های چاقو کشته شده بودند. بلافاصله یوسف رضایی بازپرس کشیک قتل Murder وسرگرد صفایی رئیس دایره جنایی پلیس آگاهی به محل جنایت آمدند. این در حالی بود که ردپای خون روی پله‌ها نشان از جنایتی هولناک داشت.
بازپرس جنایی در پاگرد طبقه دوم ساختمان با جسد خون آلود زن ومردی به هویت نسترن 45 ساله وحمید 37ساله رو به رو شد و در پاگرد طبقه سوم نیز جسد زن جوانی به نام شبنم 25ساله را دید.
با دستور بازپرس اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد تنها مظنون پرونده محمود 34ساله شوهر شبنم است. وی نیز وقتی در برابر کارآگاهان جنایی قرار گرفت خیلی زود به این جنایت‌ها اعتراف کرد.با توجه به اعتراف‌های متهم صبح دیروز این جنایتکار از زندان Prison به شعبه یکم دادگاه کیفری به ریاست قاضی Judge هدایت رنجبر وقاضی یزدانپور منتقل شد تا محاکمه شود. در آغاز جلسه قاضی دهقانی متن کیفر خواست را بیان کرد وخواستار مجازات برای متهم شد.آنگاه اولیای دم نیز خواستار قصاص متهم شدند.
سپس متهم در جایگاه قرار گرفت ودرشروع دفاعیاتش گفت: سال 80 بود که با همسرم نامزد و یک سال بعد هم ازدواج کردیم هفت سال از ازدواجمان گذشته بود که بچه دار شدیم وزندگی خوبی داشتیم اما ناگهان سرو کله حمید پیدا شد. او خواستگار خواهر زنم بود اما آنها جواب منفی دادند.

مدتی گذشت وقتی برای کمک به اسباب کشی به خانه برادرزنم رفتم در کمال ناباوری حمید - خواستگار - را آنجا دیدم. بشدت شوکه شدم. از او خوشم نمی‌آمد به همسرم گفتم بلند شو برویم خانه. در بین راه از همسرم پرسیدم چرا این پسر به خانه شما رفت و آمد دارد؟ چرا دیشب که تو خانه مادرت بودی حمید هم آنجا بوده؟ همسرم قیافه حق به جانبی گرفت و گفت: تو به من شک داری؟؟؟ سر همین موضوع باهم مشاجره کردیم و بعد او قهر کرد و رفت خانه مادرش. بعد از سه هفته با واسطه بزرگتر‌ها او را به خانه بازگرداندنم.

همان روز درحالی که او داشت خانه را جارو می‌کشید متوجه شدم فرد ناشناسی به تلفن او زنگ زده وبعد هم پیامک داد..... وقتی از او سؤال کردم او جواب درستی نداد. خیلی عصبانی شدم و بعد از درگیری لفظی موضوع تمام شد تا اینکه فردای همان روز حدود ساعت یازده صبح وقتی از محل کارم به او زنگ زدم پاسخ نداد. ساعت یک بود درحالی که نگران بودم به خانه برگشتم دیدم همسرم خانه نیست.
دلم شور می‌زد. رفتم خانه مادر زنم که جلوی در دیدم خواهر زنم سوار خودروی حمید شده از او پرسیدم شبنم اینجاست. گفت بله. گفتم چرا پاسخ تلفن‌هایش را نمی‌دهد که او گفت گوشی‌اش داخل خودروی حمید جا مانده بود....
خیلی عصبانی شدم چرا باید همسرم سوار خودروی حمید می‌شد.. رفتم داخل ساختمان که مادر زنم را دیدم او به من ناسزا گفت. نفهمیدم چه کار می‌کنم با چاقویی که همراهم بود سه ضربه به او زدم بعد همسرم رادیدم.او را هم با چاقو زدم وبعد حمید از داخل خانه بیرون آمد که او را هم زدم.
متهم پس از شرح ماجرا گفت: من پشیمانم. خون جلوی چشمانم را گرفته بود والان سخت پشیمانم. الان چند سال است که در زندان با کابوس سه جنایت روزها وشبهایم سیاه شده است.همیشه به همسرم خدمت می‌کردم .حتی وقتی دو سال قبل از این ماجرا دست به خودکشی Suicide زد سعی کردم رعایت حالش را بکنم وهمه جوره مراقبش بودم اما وقتی پیامک‌هایش را با این مرد غریبه دیدم نتوانستم کنار بیاییم ودستم به خون آلوده شد.پس‌از پایان جلسه هیأت قضایی وارد شور شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوتبالیست سرشناس در یک شب 2 عروس را به حجله خواهد برد! + عکس

درخواست دختر نوجوان برای دستگیری مردی که او را باردار کرد

جزئیات پیدا شدن 4 جسد کامل از مسافران سانحه هوایی تهران-یاسوج

ماجرای ناموسی یک فیلم مردم رشت را به خیابان آورد!

بلایی که در خیابان پاستور بر سر دختر جوان آمد + عکس

لیست ترور اسرائیل لو رفت!

بلایی که در خیابان پاستور بر سر دختر جوان آمد + عکس

دانشجوی مغرور با یک نگاه و یک پک ساده اسیر کیانا شد

قاتل در ملایر گردن مردی را در خیابان سلاخی کرد

تیر اندازی مرگبار روبروی بیمارستان در عمرانیه! / زن چادری و شوهرش کشته شدند + فیلم

خائن بودن دیوید بکام به زنش شب قبل از عروسی سلطنتی / دختر غریبه کیست؟ + عکس

دخترم را از داخل کمد لباس در خانه خواستگارش بیرون کشیدم!

نوعروس زیبا از داماد تمکین نمی کرد / داماد از اینکه باید در اتاق جداگانه بخوابد عصبی شد! + عکس

 

کدخبر: 383071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟