به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح یکشنبه خانواده ای با حضور در دادگاه کیفری یک استان تهران از ماجرای گرفتار شدن فرزندشان در دام شیطانی 3 مرد افغان خبر دادند.

خانواده پسر 7 ساله در نخستین مرحله تحقیقات اعلام کردند که پسرشان برای رفتن به خانه یکی از بستگانش از خانه خارج شده که در میان راه مرد افغان جلوی راه وی را گرفته و پس از فریبکاری پسرشان را به داخل ساختمان نیمه کاره کشانده است.

در ادامه مشخص شد که مرد افغان همراه 2 مرد دیگر در ساختمان نیمه کاره پسر 7 ساله را هدف آزار و اذیت قرار داده و سپس او با تهدید رها کرده اند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس Police پایتخت با شناسایی خانه نیمه کاره در منطقه تهرانپارس موفق به دستگیری 3 مرد افغان شدند و متهمان نیز وقتی پیش روی قاضی Judge پرونده قرار گرفتند به اقدام شوم خود اعتراف کردند.

قاضی ملکی از شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ابتدا با اعلام یک هشدار نسبت به این خبر گفت: این هشدار را به خانواده ها نسبت به مراقبت از فرزندان خود می دهم که اگر در همسایگی خودشان و کوچه آنها ساختمان هایی در حال احداث می باشد که کارگرهای افغانی و مجرد در آنجا مشغولند و همانجا نیز سکونت دارند بیشتر از کودکان خود مراقبت کنند.

این قاضی در علت و چرایی ماجرا افزود: از جهت اینکه آنها همسایگان را نمی شناسند و همسایه ها نیز شناختی نسبت به آنها ندارند.

وی ادامه داد: این پرونده در یکی از مناطق تهران به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد که پسر 7 ساله ای که قصد رفتن به خانه بستگانش را در نزیکی خانه شان داشت در بین راه خانه در دام مردان افغان هدف تجاوز Rape قرار گرفته است.

قاضی شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: ساختمان نیمه کاره در بین مسیر وجود داشته است، سه کارگر نوجوان افغانی این کودک را به بهانه ای به داخل ساختمان در حال احداث کشانده و به او تعرض کرده اند که در تحقیقات پسر 7 ساله عنوان کرده که متهمان قصد داشتند ادرار خود را نیز به وی بخورانند.

قاضی شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران در انتها هشدار داد: لذا مردم باید به آسیب های اخلاقی چنین ساختمان های در حال احداث توجه داشته باشند و علاوه بر آلودگی صوتی و ترافیکی، مهمتر از همه به آسیب های اجتماعی و اخلاقی آن توجه داشته باشند که به وجود می آید. بعضا متهم ها چون افغانی بوده اند موفق به فرار Escape شده اند در حالیکه دسترسی به چنین افرادی نیز راحت نیست. لذا باید تا پایان احداث ساختمان ها و سکونت افراد در آنجا مراقبت بیشتر از گذشته نسبت به فرزندان خود داشته باشند. بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این جوان ایرانی دزد بین المللی است! / او را می شناسید؟ + عکس بدون پوشش

این 2 جوان را می شناسید؟ / آنها با چاقو تهرانی ها را تسلیم خود می کردند! + عکس

ترور مامور پلیس خاش در زاهدان + عکس

کتک کاری خونین 2 دختر در خیابان + عکس

رویا نمی خواست خائن باشد اما مرد غریبه مدارک شومی داشت!

قتل عام 3 عضو خانواده ثروتمند با تبر در ویلای لوکس + عکس

دخترم را از داخل کمد لباس در خانه خواستگارش بیرون کشیدم!

خانم بازیگر وقتی در هتل به هوش آمد خود و کارگردان سرشناس را در وضعیت بدی دید + عکس

راز وحشتناک 2 جعبه فلزی رها شده در خیابان / هیچکس جرات نگاه کردن به داخل جعبه ها را نداشت! + فیلم 16+

راحله با بی حیایی دخترم را آلوده کرد

زن و شوهر جوان کودک یزدی را از حرم دزدیدند تا پدر و مادرش باشند / جزئیات عملیات پلیس مشهد + عکس

وقتی فهمیدم زنم در خانه مادرش با حمید بود از خود بی خود شدم! / این مرد در کرج محاکمه شد +عکس

این مرد 11 زن صیغه ای دارد / عروس 7 روزه راز او را فهمید

شکنجه وحشتناک پسر بچه 7 ساله تهرانی توسط 3 کارگر افغانی / هشدار جدی قاضی پرونده

درخواست اعدام برای وحید مرادی شاخ اینستا + عکس

نوعروس زیبا از داماد تمکین نمی کرد / داماد از اینکه باید در اتاق جداگانه بخوابد عصبی شد! + عکس

ناگفته های تلخ دختران تهرانی که در دام راننده پژو 405 می افتادند / او مرا از پارکینگ خانه دزدید + فیلم و عکس

5 ساعت تجاوز به دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دختر مُرد!+عکس دختر و متجاوزان

 

کدخبر: 383029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟