تنبیه مرگبار کودک بیمار توسط مادر بی رحم + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مادر بی رحمی در میشیگان کودک 4 ساله خود را به قتل رساند.

مگان شاگ 24 ساله به جرم قتل کودک اُتیسم خود به 25 سال زندان محکوم شد.

او در اعترافات خود گفت : من بچه ام را دوست دارم و داشتم و نمیخواستم پسرم را بکشم اما او جدیدا غذا نمیخورد و بد غذایی می کرد و بیشتر اوقات با کارهایش من را عصبی می کرد و من ناگهانی برای تنبیه کردنش تصمیم گرفتم او را چند ماهی در صندوق زندانی کنم بدون این که به او آب و غذا بدهم، اما فکر نمی کردم که بمیرد.

من او را در صندوق گذاشتم و در را رویش قفل کردم او با گریه و التماس از من خواهش می کرد درش بیاورم و ببخشمش ، همش تکرار می کرد من از تاریکی می ترسم، دارم خفه میشم اما من گوش هایم ناله هایش را نمیشنید و تصمیم گرفته بود هرجوری شده او را تنبیه کنم، اما روز بعد دلم سوخت و به سراغش رفتم چون او هرجوری که بود فرزندم بود اما وقتی در صندوق را باز کردم پسرم را دیدم که غرق در مدفوع و ادرار خود مُرده. مگان در حالی که گریه می کرد می گفت: من نمیخواستم این اتفاق بیوفتد و فکر می کردم او اینجوری تنبیه میشود.

دادگاه روز محاکمه به او گفت : شما برای ادب کردن کودکتان می توانستید از راه های دیگر استفاده کنید و اما اگر قصد کشتنش را داشتید می توانستید او را در یک لحظه ناگهانی به قتل برسانید تا زجر نکشد اما اینجور تنبیه شما یک جنایت وحشتناکی بود که باعث شده پسر کوچیکتان که وضعیت درست و نرمالی نسبت به بقیه کودکان نداشت کم کم و به صورت زجر کش بمیرد.

کدخبر: 382657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟